Hvordan får du journalisterne til at bringe dine historier i medierne? Og hvilke medie skal du vælge med netop dine virksomhedshistorie? På workshoppen vil du blive indført i journalisternes tankegang, så du står bedre rustet næste gang, du har en god historie, der skal ud.

Få dine historier i medierne
Hvordan får du journalisterne til at bringe dine historier i medierne? Og hvilke medie skal du vælge med netop dine virksomhedshistorie? På workshoppen vil du blive indført i journalisternes tankegang, så du står bedre rustet næste gang, du har en god historie, der skal ud.

Carsten Gottlieb, underviseren på dagen, skriver om sig selv på hjemmesiden www.cgottlieb.dk 

"20 år som journalist er min mest vægtige kompetence, når jeg tilbyder at løse alle typer opgaver med formidling. Jeg har arbejdet i dagspressen, med websites og sociale medier, og de seneste 7 år som tekstforfatter på bureau."

På den fysiske workshop (19. juni kl. 9 - 14) får du;
- bedre forståelse for medierne; nyhedskriterier, målgrupper, medietyper
- indblik i storytelling og vinkling - skab interessen først og uddyb bagefter
- skærpet den historie du vil have frem. 

Feedback
Ugen efter (d. 25. juni) melder du dig ind på et tidspunkt, hvor du kan få feedback på et konkret produkt (pressemeddelse eller lignende) over ZOOM. 

 

Medstrøm:

Fremtidsfabrikken står for planlægning og gennemførelse workshoppen, der er en del af projektet MEDSTRØM.

MEDSTRØM er finansieret af EU Socialfond og Regionale Erhvervsudviklingsmidler.  

Læs mere på www.medstroem.dk 

19. juni 2020
kl. 09:00 - 14:00
Fremtidsfabrikken
Jessens Mole 11
5700 Svendborg
300 kr.
Medstrøm
fremtidsfabrikken@svendborg.dk
30174449