Få en introduktion til teorien om adfærd og lær hvordan du kan bruge fx nudging til at kommunikere bedre og sikre en højere konverteringsrate

Flere og flere interesserer sig for adfærdsøkonomi og hvordan man kan påvirke andres beslutninger ved at kende bestemte reaktionsmønstre på forhånd.

Nudge og adfærdsdesign når bredt ud og anvendes i dag fx i salg, HR, på sociale medier, på hjemmesider, i trafikken og ved udvikling af it-systemer.

Viden om vores – ofte – irrationelle måde at træffe beslutninger, kan hjælpe dig med at kommunikere bedre og skabe større konverteringsrater.

På dette oplæg vil Jens Balle fra Average Joe give en kort gennemgang af teorien bag evolutionspsykologi og adfærdsøkonomi. Vi er ikke altid rationelle, når vi træffer beslutninger. Vi lader derimod tit følelser spille ind på vore beslutninger på en ganske forudsigelig måde.

Herefter vil Jens sætte fokus på hvordan du kan bruge denne viden i din salgs- og marketingindsats og gennemgå 5-6 typiske fejl vi mennesker begår 

Underviser

Jens Balle fra Average Joe har arbejdet med adfærdsøkonomi de seneste 18 år – det har blandt andet ført til bogen Hulemænd i habitter og undervisningsforløb i virksomheder samt hos IBC i Kolding.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Marketing á la Carte - fra menukortet

07. december 2022
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221