Kom med til fødevarekonferencen "DINNER IS READY" på Koldinghus og find ud af, hvilken betydning det markante skred i danskernes madvaner får for alle i fødevarebranchen, uanset om du er producent, retailer eller en del af udespisningen.
Konferencen ”DINNER IS READY” er årets mest værdifulde fødevaredag. En koncentreret heldagskonference med viden og værktøjer, der inspirerer til nytænkning, motiverer til handling og sætter convenience begrebet i et nyt perspektiv.
Konferencen har fokus på at give dig ny viden, nye måder og ny inspiration.
Ny viden
Ændringen i danskernes madvaner er ikke entydig. Madkulturens nye analyse afslører 4 forbrugersegmenter med vidt forskellige tilgange til madlavning. Det handler om danskernes evner, vilje, tid og økonomi. Og hvert segment kalder på forskellige løsninger.
Nye måder
Hvordan tænker du de forskellige tilgange til madlavning ind i din målgruppe og din produkt- og konceptudvikling? Og hvordan sikrer du samtidig at dine løsninger er tilpasset tidens vigtigste food trends.
Ny inspiration
Best practice fra ind- og udland. Hvad gør nogle af de mest succesfulde fødevarebrands i et marked i hastig forandring? Hvor er de danske madvaner på vej hen? Hvad kan vi lære af landene omkring os?
Velkomst
v. Madkulturen & Nørgård Mikkelsen
Madkultur i hastig forandring & nye forbrugersegmenter
v. Hannibal Hoff, analysekonsulent, & Henriette Winther, forretningsudvikler i Madkulturen
Hvilken convenience til hvilke danskere?
v. Hanne Harbo, strategisk foodplanner i Nørgård Mikkelsen
Arla's vækststrategi i en ny madkultur
v. Hanne Søndergaard, CMO i Arla Foods
Kædernes statementvarer og kundernes nye favoritter
v. Rasmus Sarauw-Nielsen, Marketing & Communication Nordic Leader i Nielsen
Networking og frokost fra Madkælderen under Koldinghus
To cook - or not to cook. Latest news from abroad
v. David Jago, Director of innovation & Insights i Mintel
Udespisning nu og i fremtiden
v. Gorm Wisweh, Kok, iværksætter, TV-vært og medejer af Gorms Pizza
Tak for i dag
Læs mere om konferencen og tilmeld dig her.