Arrangementet ser ud til at blive en kæmpe succes.

Allerede nu er 280 tilmeldt Store Netværksdag, der samler de erhvervsrettede netværk i Kolding, og derfor ser Business Kolding sig nu nødsaget til at flytte i andre lokaler.

”Vi oplever en langt større interesse for at få samlet netværkene, end vi i selv de mest optimistiske bud havde forestillet os og derfor vil vi ikke lukke for antallet af tilmeldinger. Vi sørger i stedet for at der bliver plads til alle, der vil med", forklarer Adm. Direktør i Business Kolding. Tommy Langhoff.

Efter planen skulle Store Netværksdag have være afholdt hos Easyfood, men nu flyttes det i stedet til Innovationsfabrikken. De tilmeldte vil selvfølgelig få direkte besked.

Ved arrangementet vil der også være et foredrag med serie-iværksætter og Jubii stifter, Martin Thorborg.

Læs mere og tilmeld dig Store Netværksdag.

Andre nyheder

Virksomhederne ser lyst på fremtiden

Koldings virksomheder er optimistiske, når det gælder den fremtidige vækst. Det viser den seneste konjunkturanalyse, som Business Kolding har udarbejdet i samarbejde med Dansk Erhvervsfremme, DEF.

Stor spørgelyst fra iværksættere

Op mod 70 interessenter var mødt op, da Business Kolding torsdag relancerede sin iværksætterstrategi. De var blandt andet repræsenteret ved det lokale erhvervsliv og iværksættere.