Arrangementet ser ud til at blive en kæmpe succes.

Allerede nu er 280 tilmeldt Store Netværksdag, der samler de erhvervsrettede netværk i Kolding, og derfor ser Business Kolding sig nu nødsaget til at flytte i andre lokaler.

”Vi oplever en langt større interesse for at få samlet netværkene, end vi i selv de mest optimistiske bud havde forestillet os og derfor vil vi ikke lukke for antallet af tilmeldinger. Vi sørger i stedet for at der bliver plads til alle, der vil med", forklarer Adm. Direktør i Business Kolding. Tommy Langhoff.

Efter planen skulle Store Netværksdag have være afholdt hos Easyfood, men nu flyttes det i stedet til Innovationsfabrikken. De tilmeldte vil selvfølgelig få direkte besked.

Ved arrangementet vil der også være et foredrag med serie-iværksætter og Jubii stifter, Martin Thorborg.

Læs mere og tilmeld dig Store Netværksdag.

Andre nyheder

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.

Indstilling til Årets Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Initiativpris 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Initiativpris 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Turisme Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Turisme Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.