Arrangementet ser ud til at blive en kæmpe succes.

Allerede nu er 280 tilmeldt Store Netværksdag, der samler de erhvervsrettede netværk i Kolding, og derfor ser Business Kolding sig nu nødsaget til at flytte i andre lokaler.

”Vi oplever en langt større interesse for at få samlet netværkene, end vi i selv de mest optimistiske bud havde forestillet os og derfor vil vi ikke lukke for antallet af tilmeldinger. Vi sørger i stedet for at der bliver plads til alle, der vil med", forklarer Adm. Direktør i Business Kolding. Tommy Langhoff.

Efter planen skulle Store Netværksdag have være afholdt hos Easyfood, men nu flyttes det i stedet til Innovationsfabrikken. De tilmeldte vil selvfølgelig få direkte besked.

Ved arrangementet vil der også være et foredrag med serie-iværksætter og Jubii stifter, Martin Thorborg.

Læs mere og tilmeld dig Store Netværksdag.

Andre nyheder

Ny og bedre service til turisterne

Sommeren 2017 bliver første sæson med den nye Servicestrategi. Vi vil møde gæsterne på gaden, og hvor der er mange gæster samlet.

NEXTTECH har ansat visionær direktør

Det bliver koldingenseren, Hanne Thøgersen, der skal stå i spidsen for at bringe produktionsvirksomheder i front med at integrere additive manufacturing (AM) - ofte også kaldet 3D print. Hun kommer fra en stilling som leder af Indkøb og Category Management hos Orkla Foods, og tiltræder 1. august.