Arrangementet ser ud til at blive en kæmpe succes.

Allerede nu er 280 tilmeldt Store Netværksdag, der samler de erhvervsrettede netværk i Kolding, og derfor ser Business Kolding sig nu nødsaget til at flytte i andre lokaler.

”Vi oplever en langt større interesse for at få samlet netværkene, end vi i selv de mest optimistiske bud havde forestillet os og derfor vil vi ikke lukke for antallet af tilmeldinger. Vi sørger i stedet for at der bliver plads til alle, der vil med", forklarer Adm. Direktør i Business Kolding. Tommy Langhoff.

Efter planen skulle Store Netværksdag have være afholdt hos Easyfood, men nu flyttes det i stedet til Innovationsfabrikken. De tilmeldte vil selvfølgelig få direkte besked.

Ved arrangementet vil der også være et foredrag med serie-iværksætter og Jubii stifter, Martin Thorborg.

Læs mere og tilmeld dig Store Netværksdag.

Andre nyheder

Alle taber i en skilsmisse

Business Koldings adm. direktør, Morten Bjørn Hansen, skriver hver måned en klumme i Ugeavisen. Denne gang er der fokus på Brexit.

Ocean Adventures: Det er for VILDT

Det er nu to uger siden Foreningen Business Kolding afholdt Awardshow. Vi har derfor kontaktet Martin Pedersen fra Ocean Adventures, der – meget overraskende – vandt i kategorien Årets Turismevirksomhed.