Arrangementet ser ud til at blive en kæmpe succes.

Allerede nu er 280 tilmeldt Store Netværksdag, der samler de erhvervsrettede netværk i Kolding, og derfor ser Business Kolding sig nu nødsaget til at flytte i andre lokaler.

”Vi oplever en langt større interesse for at få samlet netværkene, end vi i selv de mest optimistiske bud havde forestillet os og derfor vil vi ikke lukke for antallet af tilmeldinger. Vi sørger i stedet for at der bliver plads til alle, der vil med", forklarer Adm. Direktør i Business Kolding. Tommy Langhoff.

Efter planen skulle Store Netværksdag have være afholdt hos Easyfood, men nu flyttes det i stedet til Innovationsfabrikken. De tilmeldte vil selvfølgelig få direkte besked.

Ved arrangementet vil der også være et foredrag med serie-iværksætter og Jubii stifter, Martin Thorborg.

Læs mere og tilmeld dig Store Netværksdag.

Andre nyheder

Creative Business Cup 2018

Har du en fantastisk og innovativ ide, og arbejder du inden for den kreative sektor? Så er du måske den næste vinder af Creative Business Cup Danmark.

Lokal erhvervsfremme skal ikke styres fra København

I ly af regeringens medieudspil præsenterede regeringens forenklingsudvalg forslag til en ny centraliseret erhvervsfremmestruktur, hvor kommunerne fuldstændigt vil miste indflydelse på, hvordan man tiltrækker virksomheder og hjælper virksomheder i lokalområdet.