Koldings erhvervsliv bakker op om Business Koldings Nytårskur på Koldinghus.

Over 400 har indtil videre tilmeldt sig årets nytårskur, der afholdes på fredag kl. 14 på Koldinghus.

- Vi er stolte over, at så mange har lyst til at komme. Det viser, at sammenholdet i Koldings erhvervsliv er stærkt, siger Business Koldings administrerende direktør, Tommy Langhoff

På fredag kåres også ”Årets Koldingborger”. Hvem det bliver holdes hemmeligt, og personen selv ved det heller ikke på forhånd.

Sidste frist for tilmelding til Nytårskuren er i dag d. 14. januar.

Andre nyheder

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.

Hold fokus på din kerneforretning

Morten Svankjærs Befree.dk var en succes fra begyndelsen. Virksomheden vækstede økonomisk, og der blev hentet en håndfuld ansatte ind. Efter en række gode år blev det dog nødvendigt for Morten at genfinde motivationen, og det betød, at han måtte tage nogle store og svære beslutninger.