Guldvinderne fra KIF Kolding København vandt slaget på håndboldbanen i søndags. Og nu er det byen og sponsorernes tur til at hylde dem.

Vi opfordrer alle til at møde op torsdag d. 4. juni kl. 20.30, og sige tillykke til de nye Danmarksmestre.

Kl. 20.00 inviteres håndboldherrerne ind i byrådssalen, hvor borgmesteren holder tale. Derefter går de ud på Akseltorv til stor hyldest.

Kom og bak op om byens hold!

Business Kolding ønsker stort tillykke!

Andre nyheder

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.

Hold fokus på din kerneforretning

Morten Svankjærs Befree.dk var en succes fra begyndelsen. Virksomheden vækstede økonomisk, og der blev hentet en håndfuld ansatte ind. Efter en række gode år blev det dog nødvendigt for Morten at genfinde motivationen, og det betød, at han måtte tage nogle store og svære beslutninger.