Lone Brodersen forlader Business Kolding til fordel for Dansk Fjernvarme.

I snart 20 år har hun haft styr på aktiviteter for medlemmerne, hun har stået bag alt lige fra nytårskur, generalforsamling og awardshow til medlemsbesøg, etablering af netværk og hjælp til virksomheder der ville etablere sig i Kolding. Hun har også varetaget bestyrelsesopgaver, HR-opgaver og været iværksætterkoordinator. Men nu skal stafetten snart gives videre, for Lone har søgt nye udfordringer.

- Det er med stort vemod, at Lone stopper. Hun har været den, der trak i trådene og sørgede for at arrangementerne blev afviklet professionelt og smidigt. Men jeg har stor respekt for Lones beslutning, og ønsker hende held og lykke med det nye, siger Adm. direktør, Tommy Langhoff.

En stilling som Event- og Netværkskoordinator er nu slået op. Lone har sidste arbejdsdag d. 28. august, og der er naturligvis sørget for intern overdragelse til en ny er på plads.

- Selvom jeg har haft mange varierende opgaver henover årene i Business Kolding, synes jeg tiden var kommet til at søge nye udfordringer uden for huset, og jeg glæder mig nu til at prøve kræfter med opgaverne i jobbet som direktionssekretær og teamkoordinator. Jeg har været rigtig glad for at arbejde i Business Kolding, og det har været 19 oplevelsesrige år med et fantastisk samarbejde med kolleger, medlemmer og samarbejdspartnere, siger Lone Brodersen.

Se stillingsopslaget som Event- og netværkskoordinator

Andre nyheder

Fremtiden står skrevet i chokolade

Chokolade, chokolade og atter chokolade, det er hvad der møder en, når man træder ind ad døren i den familieejede produktionsvirksomhed Ole Chokolade ApS.

En weekend med iværksætteri

Hver måned året ud skriver direktør for Business Kolding klumme i Ugeavisen, som denne gang har fokus på iværksætteri.

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.