Få hjælp til at navigere i den komplekse verden af sociale medier og vælge de rette kanaler for din virksomhed.
Det kan være en udfordring at vælge de rette sociale medier for ens virksomhed, når de hver især kan noget forskelligt. Dette oplæg gennemgår mulighederne på Meta (Facebook & Instagram), Snapchat, Pinterest og TikTok.
Vi kommer både ind på den organiske indsats (indhold, som er gratis for dig at lægge op) og den betalte indsats (annonceringsmulighederne).
Underviser
Underviserne er Rikke Simonsen der er Head of Paid Social hos Asento. Asento er et digitalt marketing bureau med kontor i Kolding og København. Asento arbejder med mange grene af digital marketing, og har bl.a. specialister indenfor SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads og Email Marketing.
Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I syv serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.