På denne servering ser vi nærmere på nogle af de mindre brugte krydderier indenfor sociale medier, fx Snapchat, Pinterest og Twitter.

Når du skal tilsætte sociale medier til din egen marketinggryde, er der et væld af krydderier at vælge imellem. Så hvordan vælger du, hvor du skal bruge sine kræfter?

På denne servering vil Jesper Holm gennemgå nogle af de mindre brugte sociale medier, fx Snapchat, Pinterest og Twitter, samt hvordan du får lagt en generel strategi for din tilstedeværelse på de sociale medier. 

Fordelene ved disse sociale medier er, at der ikke er mange der har succes, og derfor er der masser af plads. Her skal dit indhold have fokus på egenskaber og viden fremfor produktsalg, og som altid er det vigtigt at både dit analoge og digitale indhold er målbart og opfølges. Jesper Holm viser eksempler på gode kampagner på nyere medier.  

Oplægsholderen

Vores oplægsholder er Jesper Holm fra MIQID. Jesper har flere års erfaring med sociale medier og brugen på tværs og fremtidens trends, er hans store passion.
Jesper har et indgående kendskab til strategi på de forskellige sociale medier, med fokus på værdi i salget og brugen af de mange data der indsamles til et videre forløb i organisationen. Han er stor fortaler og tilhænger af, at bruge tiden på de rigtige ting, første gang.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe. 

Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede. 

NB! Der er maks. plads til 25 deltagere på denne workshop. 

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget situationsbilleder, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding, de offentliggøres ikke, og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

COVID-19:
Vi forbeholder os ret til at ændre fysiske arrangementer til webinarer, såfremt situationen gør, at det ikke er muligt at mødes fysisk.
Ved fysiske arrangementer i Pakhuset er der begrænset antal deltagere, så det er muligt at holde afstand.

Marketing á la Carte - fra menukortet

14. april 2021
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Gratis
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221