Vil du lære hvordan du skaber salg på LinkedIn via dialog? Så prøv dette kursus, som er efterfølgeren til "B2B salg via CONTENT på LinkedIn".

På dette kursus gennemgår vi nøje hvordan du aktiverer dit netværk, finder de rette beslutningstagere samt hvordan du skaber dialog med disse personer.

Der tages udgangspunkt i LinkedIn (gratis version), men der vil også blive vist flere forskellige programmer og værktøjer, der kan være med til at skabe salg.

Der er fokus på at salgsprocessen øves i praksis, men der vil også være relevant teoretisk viden som vil blive gennemgået.

Vi kommer bl.a. omkring:

  • Hvad virker salgsmæssigt på LinkedIn (samt hvad virker ikke)
  • Hvordan finder du de rette beslutningstagere? (avanceret søgning)
  • Hvordan sælger du via din nuværende kunder?
  • Hvordan sælger du via dit eksisterende netværk?
  • Hvad er en salgsproces på LinkedIn, og hvordan bygger jeg den der passer til min virksomhed?
  • Hvad skal dialogen til en beslutningstager jeg ikke kender indeholde?

Det forventes at du kan skabe salg via LinkedIn efter dette kursus – dog kræver det at du er klar til at blive udfordret på kurset, samt har forberedt nedenstående:

  • Hvilke virksomheder er dine bedste kunder (virksomheder som du gerne vil have flere af) ?
    1. Hvorfor er det dine bedste kunder – hvilken udfordringer løser du for dem? (pain)
    2. Hvilke personer er beslutningstagere (nedskriv titler) hos dine bedste kunder?
  • Medbring 10 eksempler på spørgsmål som du har besvaret i dialog med dine kunder. Gerne spørgsmål som du har fået flere gange fra forskellige kunder.

Det kan være en fordel at deltage på kurset B2B salg via CONTENT på LinkedIn den 9. november, men det er ikke en nødvendighed. 

Kurset tager ca. 1 ½ time, og du vil få udleveret alt det kursusmateriale der bruges på kurset.

Oplægsholderen

Henning Karlsen fra LinkedSocial er en erfaren underviser. LinkedSocial er specialister i Social Selling, digital branding og tiltrækning af arbejdskraft på LinkedIn. 

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Marketing á la Carte - fra menukortet

15. december 2022
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221