Power Up hjælper dig med at skabe den bedste start for din nye virksomhed.

Power Up er for dig der er ved at starte eller lige har startet virksomhed og som:

  • ønsker at sætte dine kompetencer i spil på en ny måde
  • søger et professionelt netværk, sparring og inspiration
  • mangler værktøjer til at drive din virksomhed på baggrund af gode beslutninger, sparring og inspiration

DU FÅR:

  • et gennemtestet forløb af 9 moduler
  • individuel business sparring og hjælp til at opbygge din virksomhed
  • praktisk orienteret viden og værktøjer
  • et udvalg af valgfag
  • netværk af andre nyopstartede virksomheder

Forløbet er bygget op omkring en række moduler, som veksler mellem oplæg, gruppearbejde og individuelle opgaver. Hvert modul er hands-on og praktisk orienteret, hvor du får udviklet din virksomhed ved hjælp af peer-to-peer læring. Du får adgang til et team af inspirerende undervisere med teoretisk og praktisk erfaring samt business sparring med en rådgiver efter eget valg.

MÅLGRUPPE: 

Power Up er målrettet kreative iværksættere, uanset om du arbejder med livsstil, interiør, mode, accessories, oplevelser, nichefødevarer, nye digitale løsninger, bæredygtige koncepter eller medieproduktion fra kogebøger til fotografi og grafisk design.  

Du kan deltage selvom du ikke har et CVR-nummer, og hvis du har haft CVR-nummer mellem 0-1 år.  Der er plads til 20 deltagere, så send din ansøgning nu ved at udfylde tilmeldingen herunder. Interviews afholdes løbende.

Der hold startes i både Kolding og Sønderjylland

Ansøgning

(eller arbejdstitel)
(hvis oprettet)
Hvad vil du tilbyde/sælge i din kommende virksomhed?
(produkt, proces og/eller forretningsmodel)
Hvad har du lavet indtil nu?





Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget situationsbilleder, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding, de offentliggøres ikke, og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Ved indsendelse af denne ansøgning erklærer du dig indforstået med, at du fremover vil modtage nyhedsbrev og informationer om relevant forretning- og kompetenceudvikling målrettet dig og din virksomhed samt nedenstående betingelser.

PROGRAM:
Forløbet starter 28. maj 2019 i Pakhuset i Kolding og afsluttes i
 september 2019. 

Download foreløbigt program (forbehold for ændringer)

28. maj kl. 9-17

 

KICK-OFF

3. juni kl. 9-15

 

EFTERSPØRGSEL

11. juni kl. 9-15

 

DIT MARKED

17. - 21. juni

 

BUSINESS SPARRING

25. juni kl. 9-15

 

KONCEPTUDVIKLING

13. aug. kl. 9-15

 

PITCHTRÆNING

20. aug. kl. 9-13.30

 

HVERDAGSLEDELSE

3. sept. kl. 9-15

 

PRISSÆTNING OG BUDGET

9. - 13. sept. 

 

BUSINESS SPARRING

17. sept. kl. 9-17

 

TAKE-OFF

24. sept. kl. 9-15

 

NÆSTE SKRIDT

 

DU BETALER:
Du betaler et deltagergebyr på 1.950 kr. inkl. moms for materialer samt forplejning. Prisen kan holdes så lav, da projektet støttes EU Socialfond og Syddansk Vækstforum. 

Derudover betaler du med din tid og dit engagement i form af timeregistrering og ved at indlevere udvalgte virksomhedsdata.

Forløbet er inkl. fuld forplejning under modulerne i form af morgenbrød, frugt, frokost med dagens lune ret, salater og brød, samt eftermiddagsforfriskning og kaffe/te/vand hele dagen. Evt. forplejning til valgfag betales ved tilmelding til disse. 

ANSØGNING OG OPTAGELSE:
Når vi har modtaget din ansøgning, vil vi kontakte dig og invitere dig til et interview. Ved interviewet får du mulighed for at præsentere dig selv, stille spørgsmål og afstemme dine forventninger. Samtidig får vi mulighed for at høre lidt mere om dig og dine drømme og ønsker for din virksomhed.

Interviewet varer ca. 30-60 min. og arrangeres på forhånd.

Interviewet skal sikre, at forløbet er det rigtige for dig og samtidig vil vi gerne sikre, at du er motiveret for at bruge den nødvendige tid og energi på at deltage i forløbet. Ambitionen er, at holdet vil syde af dynamik og udvikling.

SPØRGSMÅL?
Har du spørgsmål til forløbet, optagelsesproceduren eller er du tvivl om Power Up er noget for dig? Så kontakt koordinator Tina Nikolajsen på tlf. 2159 0221 eller e-mail tn@businesskolding.dk  

 

BETINGELSER FOR DELTAGELSE:
Når du er optaget på forløbet forpligter du dig til at indlevere og opfylde 3 ting: 

1. Registere og levere din tidsforbrug i form af timeregistreringer

Det forventes at du bruger cirka 40 timer om måneden til forberedelse og deltagelse på modulerne, business sparring og buddyordning, og du forpligter dig til at registrere dit tidsforbrug på forløbet og indlevere det til projektadministrationen.

2. Leverer information om din omsætning og antal samarbejdspartnere
Som deltager forpligter du dig til at oplyse din lokale koordinator om følgende økonomiske nøgletal for din virksomhed:  Omsætning, Antal medarbejdere, Antal samarbejdspartnere. MEDSTRØM bruger dine økonomiske data som måleparametre og de behandles fortroligt. 

3. Udfylder de løbende spørgsmål fra SDUs forsker team
MEDSTRØM-projektet følges af to forskere fra Syddansk Universitet(SDU), og gennem din deltagelse i projektet er du udvalgt til at bidrage til forskning og metodeudvikling, som vil komme andre iværksættere til gode. Du vil blive bedt om at besvare en kort række spørgsmål, som du modtager på mail, både før, under og efter din deltagelse i forløbet. Besvarelsen af disse spørgsmål er en betingelse for at kunne deltage i projektet. Svarene behandles naturligvis strengt fortroligt, og dit bidrag bliver anonymiseret inden for 14 dage efter din besvarelse. 

Ved at udfylde ansøgningsskemaet, erklærer du dig indforstået med nævnte betingelser.

 

Power Up er en del af det EU-finansierede projekt MEDSTRØM, og Spinderihallerne er tovholder for forløbet.

Læs mere om forløbet og projektet på MEDSTRØMs hjemmeside

28. maj 2019
kl. 09:00 - 17:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000
Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221