Fuldt booket! Lær hvordan du maksimerer udbyttet af ChatGPT og hvordan du kan formulere effektive prompts, som forbedrer resultaterne fra ChatGPT.

NB! Denne workshop er fuldt booket. Der er oprettet en ekstra servering den 12. april. Læs mere her

Sprogmodeller som ChatGPT er en fantastisk ressource for virksomheder, når de anvendes korrekt og med forståelse for deres begrænsninger. Det er noget, flere og flere virksomhedsledere begynder at indse.

I en undersøgelse blandt 800 topledere vurderes det, at 49% af de kompetencer, medarbejdere har i dag, ikke vil være relevante i 2025 på grund af kunstig intelligens. Men mange ansatte er endnu ikke klar over, at en stor del af deres arbejdsopgaver kan erstattes af kunstig intelligens, og de ved ikke, hvordan man bruger AI effektivt.

I dagens oplæg fokuserer vi på, hvordan du maksimerer udbyttet af ChatGPT. Du vil lære at formulere effektive prompts, som forbedrer resultaterne fra ChatGPT. Vi vil bruge ChatGPT til at analysere data og skabe tilpassede GPT'er (små udgaver af ChatGPT), som er gode til at løse specifikke opgaver. Desuden vil vi udforske mulighederne med andre sprogmodeller og diskutere vigtigheden af at være opmærksom på hallucinationer, bias og datasikkerhed i brugen af kunstig intelligens.

ChatGPT er imidlertid langt fra det eneste AI-værktøj, der kan udnyttes i markedsføring. Det seneste år har vi set en eksplosion af AI-teknologier, der kan generere billeder, lyd og video. Dette oplæg vil også udforske, hvordan disse innovative AI-værktøjer kan integreres i marketingstrategier.

Det får du ud af at være med:

  • Forståelse af, hvordan man effektivt anvender ChatGPT i en virksomhedskontekst.
  • Færdigheder i at formulere præcise og effektive prompts for at opnå bedre resultater.
  • Indsigt i avanceret dataanalyse og skræddersyede AI-løsninger ved hjælp af GPT-4.
  • Viden om nye AI-værktøjer til billed-, lyd- og videoproduktion og deres anvendelse i marketing.
  • Bevidsthed om etiske overvejelser og sikkerhed i forbindelse med AI, herunder håndtering af bias og hallucinationer.

Oplægsholderne

Jesper Noer er firstmover inden for kunstig intelligens. Han har testet og brugt et hav af AI-værktøjer og har udviklet skræddersyede AI-løsninger og chatbots for virksomheder og NGO’er i Danmark og i udlandet.

Jesper er indehaver af virksomheden NOERPOL, hvor han kombinerer kreative håndværk som fotografering, videoproduktion og hjemmesideudvikling med kunstig intelligens. Jesper er en glødende AI-entusiast, men har samtidig øje for de mange udfordringer, som følger i kølvandet på udviklingen inden for kunstig intelligens.

Marketing à la Carte

Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Mere fra menukortet

12. marts 2024
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221
FULDT BOOKET! Der er oprettet ekstra servering den 12. april.