Foreningen Business Kolding årlige generalforsamling, hvor du også kan møde Ane Cortzen, Kulturchef hos Kähler og tidligere tv- vært.

På generalforsamlingen kan du bl.a. møde Ane Cortzen, Kulturchef hos Kähler og tidligere tv- vært, som giver et indlæg om CCR – corporate cultural responsability.

Ane Cortzen er hoppet fra tv værts rollen over i en nyoprettet stilling som kulturchef hos Kähler. Det er umiddelbart et vovet spring og en lidt diffus stillingsbetegnelse. Men bag dette gemmer der sig et meget konkret ønske fra Kählers side om at bygge bro mellem den elitære og folkelige kultur på fordomsfri vis gennem samtale, debat og oplysning. Ikke kun fordi det er godt for samfundet, men også fordi det i sidste ende er godt for virksomheden.

Velkomst
v/Tommy Langhoff, adm. direktør i Business Kolding

Ordinær generalforsamling

Dagsorden:

2. Formanden aflægger beretning
  3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
  4. Valg af repræsentantskabsmedlemmer
  5. Valg af revisor
  6. Fastlæggelse af minimumskontingent

Pause, kaffe og netværk

Ane Cortzen CCR

Afslutning

Mød kandidaterne til aftenens Awardshow priser

I pauserne kan du besøge de 12 spændende kandidater, der er nomineret til aftenens Awardshow i kategorierne Årets Iværksætter, Årets Initiativpris, Årets Turisme Virksomhed og Årets Virksomhed.

Awardshowet afholdes umiddelbart efter Generalforsamlingen - et show i bedste awardstil med rød løber, blitz, middag og uddeling af ovennævnte priser, som afgøres med SMS afstemning live under showet. Awardshowet kræver separat tilmelding

Generalforsamlingen er kun for medlemmer af Foreningen Business Kolding og Kolding Turistforening.

23. februar 2017
kl. 15:00 - 17:30
Comwell Kolding
Skovbrynet 1

Arrangementet er afholdt.

Anne Halskov
ador@businesskolding.dk
2047 3107
Sidste tilmelding er den 20. februar 2017.