Hos Business Kolding har vi et stort netværk af frivillige rådgivere og mentorer, der hjælper især iværksættere, både til Gratis Rådgivning hver torsdag, men også i længerevarende mentorforløb.

Knap 50 rådgivere fra Koldings erhvervsliv bidrager på skift som rådgivere i Gratis Rådgivning, og har allerede haft mere end 130 samtaler i 2023, mens 38 mentorer er tilmeldt vores mentorkorps. Mød her mentor Henrik Bekker, der til daglig er direktør hos Dencon Foods.

Læs mere her↗
Jørgen har været ansat hos Business Kolding i 8 år, og arbejder som Erhvervskonsulent med fokus på vejledning og udvikling af lokale virksomheder. Derudover drifter han StartupBoost A/S og er tilknyttet Kolding Kommunes Bæredygtighedssekretariat.
Læs mere ↗
REKORD! Mere end 1.000 gæster fra 130 lokale virksomheder har løst billet til vores Firmafest 2023. Skal du og dine kollegaer også med, så er det sidste chance for billetkøb i næste uge!
Læs mere ↗
Flere af vores små etablerede virksomheder og solo-selvstændige har efterspurgt et netværk, hvor de kan møde ligesindede. Hvor de kan dele erfaringer, løse udfordringer og fejre succeser. Vi har lyttet, og det er der kommet et nyt netværk ud af: Business BackUp.
Læs mere ↗
Udenrigsministeriet, Erhvervshus Sydjylland og Erhvervshus Fyn afholder den 21. september Syddansk Eksportdag, hvor SMV’ere kan få hjælp og inspiration til at gå nye veje, der kan bidrage til at løfte deres eksportsalg til næste niveau.
Læs mere ↗

Kom med når Foreningen Business Kolding holder en spændende eftermiddag med fokus på innovation. Du kan møde to spændende oplægsholdere, Thomas Grønnemark, der er professionel fodbold indkasttræner, og Flemming Paasch, direktør hos Easyfood A/S – og så er der selvfølgelig tid til netværk og lidt godt til maven.

21. september 2023 kl. 9.00
I er inviteret med, når Easyfood og IBA ønsker at gå ind i et læringsrum, hvor de sammen med jer, undersøger og deler deres viden om evnen til innovation og organisatorisk læring.
11. oktober 2023 kl. 8.30
Kan du heller ikke altid se skoven for bare træer? Eller…kan du heller ikke altid finde på, hvad du skal poste på de sociale medier? Alle virksomheder har en god historie, men de formår ikke altid selv at se den.
Frameld nyhedsbrev