Sommerferien nærmer sig for de fleste, og her i Business Kolding går vi sommeren i møde med et kæmpestort smil på læberne.

Læs her hvorfor↗
Mere end 750 gæster har allerede sikret sig billet til Firmafesten d. 28. september 2023. HAR DU? Køber du billet senest i dag, fredag d. 30. juni, så er du med i lodtrækningen om is fra den lokale isbutik Lillis til dig selv og 29 kolleger.
Læs mere ↗
Den 1. juli 2023 byder Business Kolding velkommen til to nye ansigter, når byrådspolitikerne Jakob Ville og Ole Martensen indtræder i Fondens Advisory Board. Jakob Ville indtræder også i erhvervsnetværket Foreningen Business Koldings Repræsentantskab.
Læs mere ↗
Er du ny som iværksætter? Eller går du med en drøm i maven om at blive det? Måske har du bare en rigtig god idé? Uanset hvor langt du er i dine overvejelser om at starte din egen virksomhed, så skal du tilmelde dig Business Koldings iværksætterforløb, hvor du bliver godt klædt på til livet som iværksætter.
Læs mere ↗
En lang række virksomheder i Kolding Kommune vækster, fordi de er underleverandører til store spillere indenfor vind- og solenergi o.m.a., og bidrager dermed til den grønne omstilling både nationalt og internationalt. Mød to af dem her:
Læs mere ↗

Overvejer du at starte virksomhed? På Business Koldings korte Iværksætterforløb får du viden til at komme godt i gang med din iværksætterejse.

17. august 2023 kl. 10.00
Har din virksomhed brug for arbejdskraft til at løse opgaven med ESG-rapportering og klimaregnskab?
13. september 2023 kl. 8.30
Tag med i køkkenet til en AI-baseret Kokkeskole, hvor du lærer at bruge AI som krydderi i din marketingindsats.
Frameld nyhedsbrev