Ole og Søren, de to bestyrelsesformænd fra Fonden og Foreningen Business Kolding, vil gerne ønske alle en god jul og et godt nytår.

Læs deres julehilsen her ↗
Her sidst på året gøres der ofte status over årets gang rundt i virksomhederne, og det samme gør vi i Foreningen Business Kolding. Året 2023 har været et bemærkelsesværdigt år for Foreningen, hvor der er blevet sat flere rekorder sammen med medlemmerne.
Læs mere ↗
Er din leverandør bæredygtig? Kravene til dokumentation af bæredygtighed griber om sig. Mange virksomheder oplever, at deres store kunder nu stiller krav om, at de også skal dokumentere deres leverandørers bæredygtige indsatser. Få tjek på din leverandørkæde og indsigt i dine dokumentationskrav med gratis sparring.
Læs mere ↗
Det kan være, at du har planer om at investere i ny grøn teknologi eller udvikling af nye grønne produkter. Måske din virksomhed allerede er underlagt EU’s direktiver, eller måske har du allerede fået det første opkald fra en af dine større kunder, der spørger ind til jeres CO2-regnskab eller ESG-nøgletal?
Læs mere ↗
Hele 76 lokale virksomheder modtager SammenomJOB 2024 for deres indsats med at hjælpe mennesker i arbejde, tiltrække unge til erhvervsuddannelserne og udvikle og opkvalificere medarbejdernes kompetencer.
Læs mere ↗

ESG er en lille forkortelse, der kan få stor betydning for mange virksomheder! Kravene til hvad din virksomhed skal forholde sig til i den grønne omstilling bliver flere og flere. Til dette morgenmøde får du en praksisnær guide til bæredygtighedsrapportering.

29. januar 2024 kl. 9.00
Klaus Hell fra The Trade Council (Eksportrådet)/Erhvervshus Sydjylland tilbyder eksportsparring til alle virksomheder. Sparring foregår i Business Koldings mødelokale i Pakhuset eller online - se ledige datoer her.
29. februar 2024 kl. 15.00
Foreningen Business Kolding indkalder alle medlemmer til den årlige Generalforsamling torsdag den 29. februar 2024, på Comwell Kolding.
Frameld nyhedsbrev