Fra medarbejderne hos Business Kolding skal lyde en KÆMPE stor tak til alle gæsterne ved Sommerfesten 2023: I var med til at skabe en helt fantastisk sommerstemning i netværkets tegn!

Knap 300 gæster deltog i sommerfesten i Nicolai-komplekset og fik mulighed for at se, hvilken unik plet vi har lige midt i Kolding. Mange benyttede lejligheden til at smutte indenfor hos kompleksets mange aktører: Kolding Stadsarkiv, Nicolai for Børn, Nicolai Biograf, Nicolai Kunst og Design, Nicolai Scene samt Bygning 5, som i dagens anledning holdt åbent hus.

Se billedgalleriet fra Sommerfesten her ↗

Det handler om effektivitet, viden, trivsel og også at kunne tiltrække og fastholde medarbejdere. Lær hvordan du skruer ligningen for effektivitet og trivsel sammen, så det kan styrke din organisations selvledelse, og både skaber effektivitet, fastholder viden og sikrer trivsel.

15. juni 2023 kl. 9.00
Få 1:1 vejledning om projekt- og finansieringsmuligheder igennem de nationale støtteordninger, når erhvervskonsulenterne fra Erhvervshus Syd besøger Business Kolding.
28. september 2023 kl. 17.00
Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest! Køb dine billetter inden 30/6 og deltag i lodtrækningen om en isbar til 30 personer fra den lokale isbutik Lillis.
Frameld nyhedsbrev