Rigtig mange virksomheder producerer selv deres videoer til de sociale platforme. Men alt for mange glemmer at tage hensyn til deres målgruppe. Kom på medietræningskursus hvor du lærer at bygge din video op og får øvelser til at stå sikkert foran kameraet.

Efter kurset kan du:

• Skrive dit manus på 5 minutter
  • Bygge din video op, så den bliver interessant for andre
  • Bruge tips og øvelser til at se selvsikker og troværdig ud
  • Gøre brug af en teoretisk tilgang til en videos anatomi til din produktion
13. marts 2024 kl. 8.00
Kan vi styrke samarbejdet mellem detailhandlen og byens kulturelle fyrtårne? Og forbedre besøgsoplevelsen for turister, gæster og Koldings borgere – og dermed styrke byens image lokalt og nationalt? Kom med til morgenmøde på Koldinghus, hvor vi sætter fokus på historiefortælling, samarbejde og udveksling af gode idéer!
21. marts 2024 kl. 8.00
En ny gæste- og turistsæson nærmer sig, og Business Kolding vil gerne invitere til KICK OFF 2024 med fokus på vidensdeling og hyggeligt samvær med kollegaer i branchen.
09. april 2024 kl. 17.00
Overvejer du at starte virksomhed eller har du lige startet CVR.nr.? På Business Koldings korte Iværksætterforløb får du viden til at komme godt i gang med din iværksætterrejse og mulighed for at netværke med de andre deltagere.
10. april 2024 kl. 9.00
Forskning viser, at virksomheder, der ansætter international arbejdskraft, har markant større succes med deres eksport, har højere innovations- og tilpasningsevne samt større skaleringsevne. Til dette arrangement kan du blive klogere på, hvordan international arbejdskraft kan være afgørende for dig som SMV'er og din succes på eksportmarkeder.
Frameld nyhedsbrev