Dokumentation af bæredygtige indsatser bliver i stigende grad license to operate. I Den Grønne Palette kan du her få hjælp til, hvordan du kommer godt i gang med at identificere og indsamle ESG-nøgletal.

Til arrangementet får du bl.a. svar på:

• Hvad er det for nogle nøgletal, der skal rapporteres på?
  • Hvor kan I finde en skabelon og læse mere?
  • Hvilke datakilder kan I finde jeres ESG-data i?
  • Hvordan arbejder I løbende med jeres ESG-data?
  • Hvornår laver I opfølgning og hvem gør det?
23. februar 2024 kl. 13.00
Kom til Iværksætter-dag og bliv klogere på rejsen fra idé til virkelighed. Dagen er en hyldest til dansk iværksætterkultur, hvor du kan møde de fire iværksættere; Nadia Wabra fra Capsule APP, Trine Angeline Sig fra Real Relief, Alexandra Gerstorf Sørensen fra Gavn Studio og Tina Søgaard fra Ecooking.
29. februar 2024 kl. 15.00
Foreningen Business Kolding indkalder alle medlemmer til den årlige Generalforsamling torsdag den 29. februar 2024, på Comwell Kolding. På generalforsamlingen er du med til at bestemme, hvem der skal stemmes ind i foreningens repræsentantskab. I år har bestyrelsen stillet forslag til nye vedtægter. Nysgerrig? Så tilmeld dig generalforsamlingen.
05. marts 2024 kl. 7.45
Den 8. marts 2024 er det kvindernes Internationale Kampdag, og i hele uge 10 lancerer Kolding en lang række aktiviteter under projektet ”Womens Week”. Business Kolding er med, og sætter med arrangementet ”Kvinder, kode og kunstig intelligens” fokus på den tekniske verden.
13. marts 2024 kl. 7.45
Vil du netværke med andre IT virksomheder og IT professionelle?” Så deltag i dette netværksmøde med mulighed for at skabe grobund for fremtidige samarbejder og forretningsforbindelser.
Frameld nyhedsbrev