For to et halvt år siden lancerede Business Kolding ”Marketing à la Carte”, som giver lokale virksomheder mulighed for, at smage på forskellige marketings- og salgsdiscipliner. Siden da har mere end 1500 deltagere – fordelt på 500 unikke virksomheder – været forbi ét eller flere af de 61 arrangementer, hvor de er blevet klogere på salg, online markedsføring, sociale medier mm. Nu er vi klar med flere ”Marketing à la Carte”-arrangementer – og du kan allerede nu ”booke bord".

Læs mere og tilmeld dig her ↗
Det går godt for Foreningen Business Kolding, som de seneste 3 måneder har fået hele 30 nye medlemmer. Se i artiklen, hvilke virksomheder der er blevet medlem.
Læs mere ↗
Business Kolding lancerede for nogle år siden praktikportalen sammen med Ungdomsvejledningen i Kolding. Knap 300 virksomheder er tilmeldt. Der er også plads til dig.
Læs mere ↗

Skal du være med i lodtrækningen om is til 30 personer? Så køb dine billetter til Foreningen Business Koldings firmafest senest d. 30/6! Vi har allerede solgt mere end 600 billetter og glæder os til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest!

29. juni 2023 kl. 7.30
Kom med på Business Koldings sidste netværks-løbetur inden sommerferien, hvor vi slutter af med en kop kaffe og et rundstykke.
30. august 2023 kl. 8.30
Tænker du grønt? Men er usikker på, hvordan du kan kommunikere dette i din markedsføring? Hvis ja, så kom med, når Business Kolding Go Green inviterer til en palette af grønne informationsmøder, hvor vi sætter fokus på relevante og aktuelle temaer.
Frameld nyhedsbrev