Invitér kollegaerne med til et forrygende show – når Annika Aakjær underholder, og Emilia van Hauen giver sit bud på fremtidens arbejdsmarked. Foreningen Business Kolding inviterer til Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallerne.

Du kan se frem til en aften fyldt med netværk, en dejlig tapas-anretning, mulighed for at vinde nogle fede præmier – og ikke mindst et forrygende show med Emilia van Hauen og Annika Aakjær. Skal du og din virksomhed med? Klik på artiklen og køb en billet:

Læs mere ↗
I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.
Læs mere ↗
Torsdag d. 29. september afholder Foreningen Business Kolding årets store ”Firmafesten” – og I kan sponsorere præmier til aftenenes lodtrækning!
Læs mere ↗

Foreningen Business Kolding & Bechhoff Automation afholder Danmarks måske største padel-arrangement kun for virksomheder. Er det dig der skal løfte pokalen? Så tilmeld dit hold her.

29. juni 2022 kl. 16.00
Med gaspriser der er på himmelflugt sætter vi fokus på udrulning af fjernevarme. Kom og få en status på de aktuelle planer og muligheder for erhvervsvirksomheder. Arrangementet er I samarbejde med Trefor og Kolding Kommune.
05. juli 2022 kl. 16.30
Er du klar til at gå fra god idé til god forretning? På dette forløb får du konkrete værktøjer til at opbygge, udvikle og drive din virksomhed, så du kan komme godt i gang eller endnu bedre videre – for din forretning udvikler jo ikke sig selv.
28. juli 2022 kl. 20.00
Dronning Dorothea Teatret inviterer alle Foreningen Business Koldings medlemmer til QUEEN musicallen "We Will Rock You" med 15 % rabat.
29. september 2022 kl. 17.00
<span>Billetsalget er åbnet! Kom med og oplev bl.a. musikalsk stand-up med Annika Aakjær.</span>
Frameld nyhedsbrev