Praktikportalen - skal din virksomhed være med?

Vil du være med til at præge fremtidens arbejdskraft? Ønsker du, at dine fremtidige medarbejdere skal være kompetente, villige til at samarbejde, indgå i sociale fællesskaber – ja i det hele tage trives på en arbejdsplads, så kan du være med til at vise dem vejen, ved at tilmelde dig Business Koldings erhvervspraktikportal.

Med portalen ønsker Business Kolding sammen med Ungdoms- og uddannelsesvejledningen Kolding at give elever i 8.-9. klasse det bedste grundlag for at finde en relevant praktikplads, så de kan prøve forskellige arbejdsfunktioner og få indblik i livet på en arbejdsplads – og så ser de sammenhængen mellem uddannelse og job.

Der har været stor efterspørgsel på billetterne til Foreningen Business Koldings Awardshow, som afholdes den 27. februar på Comwell Kolding.
Læs mere ↗
På IBC vil de gerne støtte eleverne i deres skolegang på handelsgymnasiet. De har netop igangsat et nyt tiltag, hvor de hjælper deres elever med et mentor-forløb. Kunne det være noget for dig?
Læs mere ↗

Billetsalget er startet - så det er nu du skal købe billet til Foreningen Business Koldings Awardshow. Det bliver en fortryllende aften med rød løber, middag, underholdning og vigtigst af alt - en hyldest af Kolding Kommunes erhvervsliv.

29. januar 2020 kl. 7.00
Netværk er vigtigt og motion er sundt - Erhvervs Tennis Kolding inviterer dig til at prøve kombinationen ved et åbent hus arrangement!
31. januar 2020 kl. 10.00
Skal du rekruttere nye medarbejdere? Hvis ja, så tag på jobdating ved Jobcenter Kolding og find din næste medarbejder.
06. februar 2020 kl. 19.00
Vil du undgå de fejltagelser, som andre har begået? Så start med et gratis informationsmøde, som giver dig et godt udgangspunkt for at komme videre.
07. februar 2020 kl. 8.30
Mød andre iværksættere, virksomhedsejere og ildsjæle til netværk i Pakhuset.
20. februar 2020 kl. 9.00
Væksfonden fortsat har kontordage hos Business Kolding i 2020, hvor de tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.
28. februar 2020 kl. 8.00
SDU Kolding lancerer en række morgenmøder og denne gang med fokus på hvordan man skaber synlige gevinster med Sales & Operations Planning.
Læs mere og tilmeld dig her ↗

Foreningen Business Kolding byder velkommen til følgende nyt medlem:

• Iversen Packaging - leverandør af emballage
  • Genbrugskongen A/S