I løbet af ugen har du, på Business Koldings sociale medier, kunnet følge med i, hvilke tolv virksomheder der er nomineret til Foreningen Business Koldings store Awardshow ’22, der afholdes d. 24. februar på Comwell.

Læs mere ↗
Butiksejer Mette Buhl fra Frk. Himmelblå i Kolding har allerede ansat sin første e-handler. Og hun vil have flere. Butiksindehaveren i Kolding syntes allerede, at det lød lovende, da IBA i begyndelsen af 2021 fik lov at uddanne professionsbachelorer i e-handel.
Læs mere ↗
Business Kolding udsendte i december 2021 et spørgeskema for at tage temperaturen på Koldings erhvervsliv. 332 virksomheder gennemførte spørgeskemaet, og berigede os med vigtig information, heriblandt hvilke udfordringer og udviklingsbarrierer de oplever i hverdagen samt deres forventninger til fremtiden.
Læs mere ↗

Hvordan kan man som virksomhed og/eller brand bruge TikTok? Vær med, når Philip Jensen fra The Barn gør os klogere på det "nye" sociale netværk - og hvorfor man ikke bare kan genbruge sine Instagram-reklamer.

24. februar 2022 kl. 16.30
Der er stadig billetter til årets store Awardshow, hvor du kan være med til at afgøre, hvem der bl.a. løber med titlen som Årets Virksomhed 2021.
25. februar 2022 kl. 8.30
Erhvervshus Sydjylland og Business Kolding sætter fokus på eksport. Netværks arrangementet er for dig der er i gang, kan eller vil eksportere.
28. februar 2022 kl. 9.00
Business Kolding og Vækstfonden afholder i samarbejde et webinar om tilbagebetaling af moms og A-skat.
02. marts 2022 kl. 9.00
Få velafprøvede værktøjer og konkrete metoder til at kunne sætte ord på din forretning. Du får undervisning i at opbygge længere tekster fx til hjemmesidetekster og pressemeddelelser, men også kortere tekster til brug på de sociale medier.

Frameld nyhedsbrev