I samarbejde med den sociale kapitalfond tilbyder Kolding Kommune og Business Kolding et forretningsudviklingsforløb med fokus på både den økonomiske og sociale bundlinje.

13. august 2019

Her vil du få mulighed for at få et eksklusivt forretningsudviklings forløb, for dig og din virksomhed. Forretningsudvikling med dobbelt bundlinje er et forløb for dig, hvis du har et vækstpotentiale og vil se din forretning udvikle sig sammen med den sociale bundlinje.

”Med Kickstarter får du kompetent sparring på udviklingen af din forretning”, udtaler Jakob Th. Westphall, Forretningsudvikling hos Business Kolding.

Du vil få mulighed for at realisere potentialet i den virksomhed og skabe rum til at ansætte medarbejdere på kanten af arbejdsmarkedet. Tidligere deltager på Kickstarter forløbet udtaler: ”Gennem Kickstarter omsætter vi de gode idéer til konkrete initiativer. Det handler om at bruge andres kompetencer for at realisere vores potentiale”.

Lyder det som noget for dig og din virksomhed? Så har du mulighed for at komme til informationsmøde den 28. august klokken 15 på KUC, Ågade 27, 6000 Kolding. Tilmelding kan ske ved at kontakte Steen Petersen, Socialøkonomisk Erhvervskonsulent på mail stpe@kolding.dk eller mobil 2055 7773.

Vil du vide mere?

Ønsker du at vide mere omkring ”Kickstarter” forløbet, så er du velkommen til at kontakte Jakob Th. Westphall, Forretningsudvikler hos Business Kolding. Send en mail til jtw@businesskolding.dk eller ring på 4012 3239.