Som chef har du nu muligheden for at indstille din kandidat til Årets Erhvervstalent 2014.

Prisen tildeles en person, der har lederpotentiale i bred forstand. Aktiviteter uden for jobbet til gavn for Kolding vægtes positivt. Indstiller skal være den direkte chef.

Prisen uddeles sammen med Årets Virksomhed 2014 og Business Koldings Designpris 2014 på Foreningen Business Koldings Generalforsamling den 26. februar.

Sidste frist for indstilling er 1. februar 2015.

Andre nyheder

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.

Hold fokus på din kerneforretning

Morten Svankjærs Befree.dk var en succes fra begyndelsen. Virksomheden vækstede økonomisk, og der blev hentet en håndfuld ansatte ind. Efter en række gode år blev det dog nødvendigt for Morten at genfinde motivationen, og det betød, at han måtte tage nogle store og svære beslutninger.