Uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse

Vi er glade for at annoncere, at Pernille Puck fra Vækstfonden første gang har kontordag hos Business Kolding, hvor hun tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.

Du kan møde Pernille første gang den 13. december 2018 fra kl. 9.00 – 16.00 hos Business Kolding. Kom forbi eller book et møde direkte med Pernille på ppu@vf.dk.

Lidt om Pernille Puck
Pernille er erhvervskundechef hos Vækstfonden i Vojens, hvor hun bidrager med risikobetonet finansiering. Hun har mere end 25 års erfaring inden for den finansielle sektor og har opnået stor erfaring og kompetencer i finansiel rådgivning, strategisk sparring og vurdering af erhvervsvirksomheder i alle størrelser, faser og udfordringer. Læs mere på LinkedIn

Læs mere om Vækstfonden

Mangler du arbejdskraft?

Rigtig mange unge vælger et eller flere sabbatår efter endt ungdomsuddannelse. Ikke bare for at slappe af eller tjene penge og komme ud i verden, men også for at opgradere deres kompetencer inden de skal læse videre.

Ledon lever af at lege

En af de virksomheder, der i høj grad arbejder med brugerdreven innovation, er legepladsproducenten LEDON A/S. De inddrager børn og pædagoger i vuggestuen, de spørger skoleklasser, og så har de et stort samarbejde med SDU og Designskolen omkring udvikling af produkter.