Uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse

Vi er glade for at annoncere, at Pernille Puck fra Vækstfonden første gang har kontordag hos Business Kolding, hvor hun tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.

Du kan møde Pernille første gang den 13. december 2018 fra kl. 9.00 – 16.00 hos Business Kolding. Kom forbi eller book et møde direkte med Pernille på ppu@vf.dk.

Lidt om Pernille Puck
Pernille er erhvervskundechef hos Vækstfonden i Vojens, hvor hun bidrager med risikobetonet finansiering. Hun har mere end 25 års erfaring inden for den finansielle sektor og har opnået stor erfaring og kompetencer i finansiel rådgivning, strategisk sparring og vurdering af erhvervsvirksomheder i alle størrelser, faser og udfordringer. Læs mere på LinkedIn

Læs mere om Vækstfonden

Seneste nyheder

Træet er FSC-mærket, og snart er alu-listerne lavet af skrot og gamle øldåser. Bæredygtighed er ikke kun noget, der ligger på hylden i Lone Porsgaard Rasmussens firma, Dansk Varebilindretning. Det er også blevet en hjertesag, hvor hun prædiker om FN’s Verdensmål for mindre virksomheder, for de skal være en del af løsningen.

Hvordan kan man som campingplads melde sig ind i klimakampen, og gøre en forskel? Det spørgsmål var let nok at svare på for Christina og Martin Pedersen, der altid har haft havet og havmiljøet i hjertet – både som deres fælles interesse, men også som basis for deres erhverv.

I marts måned blev det besluttet, at virksomheder kan give deres medarbejdere et gavekort eller en oplevelsespakke til en værdi af op til 1.200 kr. – ganske skattefrit. Ordningen gælder hele 2021, altså med tilbagevirkende kraft fra 1. januar.