Uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse

Vi er glade for at annoncere, at Pernille Puck fra Vækstfonden første gang har kontordag hos Business Kolding, hvor hun tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.

Du kan møde Pernille første gang den 13. december 2018 fra kl. 9.00 – 16.00 hos Business Kolding. Kom forbi eller book et møde direkte med Pernille på ppu@vf.dk.

Lidt om Pernille Puck
Pernille er erhvervskundechef hos Vækstfonden i Vojens, hvor hun bidrager med risikobetonet finansiering. Hun har mere end 25 års erfaring inden for den finansielle sektor og har opnået stor erfaring og kompetencer i finansiel rådgivning, strategisk sparring og vurdering af erhvervsvirksomheder i alle størrelser, faser og udfordringer. Læs mere på LinkedIn

Læs mere om Vækstfonden

Lillebælt til salg

Endnu en kampagne der skal trække feriegæster til området omkring Lillebælt er skudt i gang. Det drejer sig ikke kun om børnefamilier, dem uden børn og naturentusiaster, men også om erhvervsturister, der kommer for at holde møder og konferencer.

Hop på bussen

Fra d. 29. juni og seks uger frem kan alle, både feriegæster og Koldings borgere, hoppe på en gratis shuttlebus, der kører i fast rutefart mellem Koldings attraktioner og kulturinstitutioner, blandt andet for at hjælpe turisterhvervet i Kolding Kommune.