Uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse

Vi er glade for at annoncere, at Pernille Puck fra Vækstfonden første gang har kontordag hos Business Kolding, hvor hun tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.

Du kan møde Pernille første gang den 13. december 2018 fra kl. 9.00 – 16.00 hos Business Kolding. Kom forbi eller book et møde direkte med Pernille på ppu@vf.dk.

Lidt om Pernille Puck
Pernille er erhvervskundechef hos Vækstfonden i Vojens, hvor hun bidrager med risikobetonet finansiering. Hun har mere end 25 års erfaring inden for den finansielle sektor og har opnået stor erfaring og kompetencer i finansiel rådgivning, strategisk sparring og vurdering af erhvervsvirksomheder i alle størrelser, faser og udfordringer. Læs mere på LinkedIn

Læs mere om Vækstfonden

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.