Unge dyster i faglighed

DM i skills afvikles fra d. 4-6. Februar i Fredericia. Her dyster unge fra hele landet om at blive Danmarksmester i netop deres fag, og få muligheden for at gå videre til både EM og VM.

Trekantområdet stiller med 25 deltagere, og her af er de 8 fra Kolding. Fra Hansenberg sender de 2 frisører, 2 tjenere og 1 kok afsted, mens IBC sender 4 unge til Fredericia for at dyste i kategorien detailhandel.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.