Undgå Legionella

I forbindelse med at Kolding Kommune har genåbnet skoler og institutioner efter påske skal man være opmærksom på at undgå legionella.

Da bygninger har stået uden rigtig forbrug i en tid er det vigtigt, at brugsvandsanlægge bliver skyllet godt igennem.

Lad tapstederne/vandhanerne løbe minimum 5 min. de steder hvor der ikke har været forbrug på dem – både varmt og koldt.

Husk også vandhaner i depotrum og lignende.

Seneste nyheder

Man opgør ofte klimaaftryk i hvor mange CO2-ækvivalenter der udledes. Det gør man for at have en fælles måleenhed for klimagassernes forurening. Der er nemlig stor forskel på effekten af de tre primære klimagasser CO2, metan og lattergas. Aller Aqua kan fra denne uge deklarere CO2-akvivalenten på alle deres produkter.

Den 1. november fik medarbejderne hos Business Kolding en ny kollega – men faktisk er det et kendt ansigt og en tidligere kollega, Niels-Arne Lauridsen, der vender tilbage.

717 er allerede medlemmer

Der har været en stor stigning af medlemmer hos Foreningen Business Kolding det seneste år – og måske er det netop oven på en corona-krise der er brug for at virksomhederne står sammen. Vi har netop rundet 717 medlemmer af Foreningen.