Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Seneste nyheder

Lean-værktøjer kan anvendes i alle brancher lige fra produktion til administration, for det gælder om at kigge efter forskellige typer af spild i hverdagen. Et IBA-hold i Lean-ledelse brugte egne virksomheder som case i undervisningen, og de fandt tilsammen mulige besparelser for 7,6 millioner kroner.

Et socialøkonomisk partnerskab er et lokalt virksomhedssamarbejde. Du kan blive meget klogere på, om det er noget for dig ved et arrangement d. 7. juni - eller du kan tage fat i Jakob Thoftdall Westphall hos Business Kolding for at få en snak om mulighederne.

Efter en stor nedgang i turistovernatninger under coronaepidemien, er tallene igen på vej i vejret, når det gælder overnatninger i Kolding kommune.