Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.