Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Lillebælt til salg

Endnu en kampagne der skal trække feriegæster til området omkring Lillebælt er skudt i gang. Det drejer sig ikke kun om børnefamilier, dem uden børn og naturentusiaster, men også om erhvervsturister, der kommer for at holde møder og konferencer.

Hop på bussen

Fra d. 29. juni og seks uger frem kan alle, både feriegæster og Koldings borgere, hoppe på en gratis shuttlebus, der kører i fast rutefart mellem Koldings attraktioner og kulturinstitutioner, blandt andet for at hjælpe turisterhvervet i Kolding Kommune.