Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.