Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Vækstfonden får kontorplads hos Business Kolding

Fra januar 2019 får Vækstfonden fast kontorplads hos Business Kolding i Pakhuset. Samarbejdet skal gøre det nemmere for virksomheder og iværksættere at få råd og sparring om finansiering og vækst.

Stor opbakning til Nytårskuren

Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Hans Erik Bylling bliver Årets Koldingborger 2018

I dag blev Hans Erik Bylling kåret som Årets Koldingborger 2018 ved Business Koldings nytårskur. Denne ærestitel tildeles en gang årligt en person, som på en særlig måde har gjort en indsats for Kolding og derved har gjort Kolding kendt ud over kommunegrænsen.