Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Peder J Madsen bliver Årets Koldingborger 2017

I dag blev Peder Juelsgaard Madsen kåret som Årets Koldingborger 2017 til Business Koldings Nytårskur. Denne ærestitel tildeles en gang årligt en person, som på en særlig måde har gjort en indsats for Kolding og derved har gjort Kolding kendt ud over kommunegrænsen.

Fuldt hus til Nytårskuren

Over 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Peder Juelsgaard Madsen få den flotte titel som Årets Koldingborger 2017.