Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Når virksomheden brænder

Hvad gør man, når det hele brænder? Sådan bogstaveligt talt. For Carsten Noer blev det pludselig det helt store spørgsmål, da hans virksomhed Noerlak i Vamdrup brændte ned d. 18. juni. En opringning fra Business Kolding gjorde dog det hele lidt nemmere.

Kickstart din virksomhed

Kickstarter vækstforløbet henvender sig til virksomheder i Kolding Kommune, der ønsker at arbejde med dobbelt bundlinje, dvs. vækst i omsætning/indtjening og øget fokus på at være en socialt ansvarlig virksomhed.

Smag på Kolding - tak for sidst!

Foreningen Business Kolding vil gerne takke for det store fremmøde og engagement til sommerarrangementet, der blev afholdt torsdag eftermiddag hos Volkerts Fylke.