Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?