Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Vi tales ved

Siden Corona-krisen lukkede det danske samfund, sendte mere end 3.000 ansatte på lønkompensation – bare i Kolding og fjernede forretningsgrundlaget for en stund, har Business Kolding holdt en tæt kontakt til virksomhederne.

Virtuel karrieremesse

Den 16. juni holder SDU sammen med de andre danske universiteter en virtuel karrieremesse for alle landets kommende dimittender. Her kan virksomheder møde nyuddannede, der står klar til at bidrage til det offentlige og private erhvervsliv.

Er din virksomhed klar til eksport? Eller ønsker I at udvide til nye eksportmarkeder? Det bliver nu endnu nemmere at få hjælp til at internationalisere din virksomhed og udvikle dens eksportpotentiale.