Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Seneste nyheder

Efter to år som bestyrelsesformand for Foreningen Business Kolding, har Pierre Legarth, Koldings byggematador ved Pierre Ejendomme, valgt at overlade opgaven til nye kræfter på foreningens generalforsamling d. 25. februar.

Den danske regering har afsat 200 mio. kr. til energieffektiviseringer i virksomheder i 2021 – og samlet set 3,5 mia. kr. frem mod 2030 som en udmøntning af Energiaftalen fra 2018 og Klimaaftalen for energi og industri 2020. Den 18. januar åbner ny ansøgningsrunde.