Tilbud til iværksættere

Bermann & Rosenberg Media ApS uddeler hvert år den 1. januar Iværksætterlegatet KICKSTART, som er på 10.000 kroner. Iværksætterlegatet uddeles som støtte til danske iværksættere og nystartede virksomheder.

Deadline for ansøgning er på søndag d. 1. dec. kl. 12.00.
Mere information og ansøgningsformular findes her: https://www.skift-a-kasse.dk/ivaerksaetterlegatet-kickstart/

Legatet uddeles af Bermann & Rosenberg Media, som blandt andet står bag online guiden til a-kasser og dagpenge Skift-A-kasse(.dk). Vi ønsker at gøre et beskedent bidrag til at Danmark får færrest muligt dagpengemodtagere i fremtiden - ved at støtte iværksættere, der kan skabe succesfulde virksomheder og dermed jobs til os alle.

1. januar 2019 modtog VenomAid Diagnostics ApS som de første vores legat.

Seneste nyheder

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.

3D-print er stort allerede. Og det bliver kun større. Det vurderer André Nørgaard, head of sales hos Lead Robotics, og derfor glæder det ham også, at IBA Erhvervsakademi Kolding er på vej med landets første videregående uddannelse i Industriel 3D-print.

Flere gange om året holder Jobcenter Kolding Jobdating, hvor ledige og virksomheder mødes. Næste gang er 24. juni, og Jobcentret vil gerne have endnu flere virksomheder med ubesatte jobs med. Så mangler din virksomhed medarbejdere, så er her mulighed for at finde din kommende kollega.