Tilbud til iværksættere

Bermann & Rosenberg Media ApS uddeler hvert år den 1. januar Iværksætterlegatet KICKSTART, som er på 10.000 kroner. Iværksætterlegatet uddeles som støtte til danske iværksættere og nystartede virksomheder.

Deadline for ansøgning er på søndag d. 1. dec. kl. 12.00.
Mere information og ansøgningsformular findes her: https://www.skift-a-kasse.dk/ivaerksaetterlegatet-kickstart/

Legatet uddeles af Bermann & Rosenberg Media, som blandt andet står bag online guiden til a-kasser og dagpenge Skift-A-kasse(.dk). Vi ønsker at gøre et beskedent bidrag til at Danmark får færrest muligt dagpengemodtagere i fremtiden - ved at støtte iværksættere, der kan skabe succesfulde virksomheder og dermed jobs til os alle.

1. januar 2019 modtog VenomAid Diagnostics ApS som de første vores legat.

Seneste nyheder

Efter to år som bestyrelsesformand for Foreningen Business Kolding, har Pierre Legarth, Koldings byggematador ved Pierre Ejendomme, valgt at overlade opgaven til nye kræfter på foreningens generalforsamling d. 25. februar.

Den danske regering har afsat 200 mio. kr. til energieffektiviseringer i virksomheder i 2021 – og samlet set 3,5 mia. kr. frem mod 2030 som en udmøntning af Energiaftalen fra 2018 og Klimaaftalen for energi og industri 2020. Den 18. januar åbner ny ansøgningsrunde.