Til august rykker Gram Equipment til Kolding

Det er medarbejdere fra Gram i Vojens og Aarhus, der snart flytter til det nye hovedkontor i Kolding.

Alle medarbejdere fra Gram Equipments afdelinger i Vojens og Aarhus var onsdag inviteret til rejsegilde på deres nye fælles arbejdsplads på Nordager i Kolding.

Eftermiddagen bød på taler og underholdning ved stand up-komiker Thomas Warberg.

Gram Equipment er en af verdens største producenter af maskiner til at producere ismaskiner. Gram Equipment har indgået en lejeaftale med Skare Byg om at leje 8000 kvadratmeter til produktion. Derudover har is-giganten indgået en aftale med Samt Ejendommen, der er en del af Kjæhr & Trillingsgaard, om at leje en  nybygget administrationsbygning. I begge tilfælde har Gram Equipment indgået en 10-årig lejeaftale.

Creative Business Cup 2018

Har du en fantastisk og innovativ ide, og arbejder du inden for den kreative sektor? Så er du måske den næste vinder af Creative Business Cup Danmark.

Lokal erhvervsfremme skal ikke styres fra København

I ly af regeringens medieudspil præsenterede regeringens forenklingsudvalg forslag til en ny centraliseret erhvervsfremmestruktur, hvor kommunerne fuldstændigt vil miste indflydelse på, hvordan man tiltrækker virksomheder og hjælper virksomheder i lokalområdet.