Til august rykker Gram Equipment til Kolding

Det er medarbejdere fra Gram i Vojens og Aarhus, der snart flytter til det nye hovedkontor i Kolding.

Alle medarbejdere fra Gram Equipments afdelinger i Vojens og Aarhus var onsdag inviteret til rejsegilde på deres nye fælles arbejdsplads på Nordager i Kolding.

Eftermiddagen bød på taler og underholdning ved stand up-komiker Thomas Warberg.

Gram Equipment er en af verdens største producenter af maskiner til at producere ismaskiner. Gram Equipment har indgået en lejeaftale med Skare Byg om at leje 8000 kvadratmeter til produktion. Derudover har is-giganten indgået en aftale med Samt Ejendommen, der er en del af Kjæhr & Trillingsgaard, om at leje en  nybygget administrationsbygning. I begge tilfælde har Gram Equipment indgået en 10-årig lejeaftale.

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.

Indstilling til Årets Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Initiativpris 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Initiativpris 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.