Talenter til Syddanmark

Har du ledige jobs opslået, som du ønsker at give et ektra boost overfor potentielle danske kandidater?

Så har du her muligheden for at deltage i en online kampagne, der skal skabe større opmærksomhed om de aktuelle jobs i Syddanmark. Du får bl.a. konkret markedsføring af et udvalg af din virksomheds opslåede jobs rettet mod segmenterede målgrupper i Danmark med 3+ års erfaring.

Alle syddanske virksomheder kan deltage kvit og frit i kampagnen og få udvalgte jobs markedsført på de sociale medier.

Læs mere om kampagnen

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.