Talenter til Syddanmark

Har du ledige jobs opslået, som du ønsker at give et ektra boost overfor potentielle danske kandidater?

Så har du her muligheden for at deltage i en online kampagne, der skal skabe større opmærksomhed om de aktuelle jobs i Syddanmark. Du får bl.a. konkret markedsføring af et udvalg af din virksomheds opslåede jobs rettet mod segmenterede målgrupper i Danmark med 3+ års erfaring.

Alle syddanske virksomheder kan deltage kvit og frit i kampagnen og få udvalgte jobs markedsført på de sociale medier.

Læs mere om kampagnen

Seneste nyheder

Man opgør ofte klimaaftryk i hvor mange CO2-ækvivalenter der udledes. Det gør man for at have en fælles måleenhed for klimagassernes forurening. Der er nemlig stor forskel på effekten af de tre primære klimagasser CO2, metan og lattergas. Aller Aqua kan fra denne uge deklarere CO2-akvivalenten på alle deres produkter.

Den 1. november fik medarbejderne hos Business Kolding en ny kollega – men faktisk er det et kendt ansigt og en tidligere kollega, Niels-Arne Lauridsen, der vender tilbage.

717 er allerede medlemmer

Der har været en stor stigning af medlemmer hos Foreningen Business Kolding det seneste år – og måske er det netop oven på en corona-krise der er brug for at virksomhederne står sammen. Vi har netop rundet 717 medlemmer af Foreningen.