Talenter til Syddanmark

Har du ledige jobs opslået, som du ønsker at give et ektra boost overfor potentielle danske kandidater?

Så har du her muligheden for at deltage i en online kampagne, der skal skabe større opmærksomhed om de aktuelle jobs i Syddanmark. Du får bl.a. konkret markedsføring af et udvalg af din virksomheds opslåede jobs rettet mod segmenterede målgrupper i Danmark med 3+ års erfaring.

Alle syddanske virksomheder kan deltage kvit og frit i kampagnen og få udvalgte jobs markedsført på de sociale medier.

Læs mere om kampagnen

Vi har brug for iværksættere

Det er først og fremmest i de nye virksomheder, at de nye job opstår. Netop derfor er iværksætteri helt centralt for samfundsøkonomien, og netop derfor er der behov for at understøtte det i Kolding kommune.

Eltang skole arbejder med fremtidens udfordringer

På Eltang Skole arbejder eleverne i 4.-6. klasse på tværs i faget BID, som står for Bæredygtighed, Innovation og Design. De arbejder med forskellige temaer inden for bæredygtighed, og har tidligere bygget et halmhus på skolens udendørsareal i forbindelse med temaet ”bæredygtig arkitektur”. Nu stå de klar med endnu et stort projekt.