Sidste arbejdsdag for Business Koldings Bogholder

Torsdag den 31. marts 2016 er sidste arbejdsdag for Business Koldings erfarne Bogholder Yrsa Mastrup.

Yrsa har været én af grundpillerne i forhold til etableringen af organisationen Business Kolding for mere end 20 år siden, og hun har igennem alle årene leveret en uvurderlig indsats og har dermed en stor del af æren for, at Business Kolding idag er en førende og anerkendt erhvervsfremmeaktør.

Business Kolding vil savne Yrsas enorme viden og faglige ekspertise, samt Yrsa gode kollegaskab.

Business Kolding ønsker Yrsa alt godt fremover.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.