Nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus

55-årige Jens Wittrup Willumsen er nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus.

Han sidder allerede i flere bestyrelser og været en del af ledelsen i SAS og formand for VisitDenmark.
Jens Wittrup Willumsen bor i Vedbæk i Nordsjælland sammen med sin kone Charlotte Sparre, der er tekstildesigner og blandt andet kendt for sine tørklæder.

- Selv om jeg gennem årene har arbejdet med turisme fra mange vinkler, så er det bestemt en stor udfordring at deltage i den fremtidige udvikling af en stærk attraktion som Koldinghus, som udgør en central og vigtig del af historien om hele Destination Kolding, siger Jens Wittrup Willumsen i en pressemeddelelse fra Koldinghus.

Vi tales ved

Siden Corona-krisen lukkede det danske samfund, sendte mere end 3.000 ansatte på lønkompensation – bare i Kolding og fjernede forretningsgrundlaget for en stund, har Business Kolding holdt en tæt kontakt til virksomhederne.

Virtuel karrieremesse

Den 16. juni holder SDU sammen med de andre danske universiteter en virtuel karrieremesse for alle landets kommende dimittender. Her kan virksomheder møde nyuddannede, der står klar til at bidrage til det offentlige og private erhvervsliv.

Er din virksomhed klar til eksport? Eller ønsker I at udvide til nye eksportmarkeder? Det bliver nu endnu nemmere at få hjælp til at internationalisere din virksomhed og udvikle dens eksportpotentiale.