Nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus

55-årige Jens Wittrup Willumsen er nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus.

Han sidder allerede i flere bestyrelser og været en del af ledelsen i SAS og formand for VisitDenmark.
Jens Wittrup Willumsen bor i Vedbæk i Nordsjælland sammen med sin kone Charlotte Sparre, der er tekstildesigner og blandt andet kendt for sine tørklæder.

- Selv om jeg gennem årene har arbejdet med turisme fra mange vinkler, så er det bestemt en stor udfordring at deltage i den fremtidige udvikling af en stærk attraktion som Koldinghus, som udgør en central og vigtig del af historien om hele Destination Kolding, siger Jens Wittrup Willumsen i en pressemeddelelse fra Koldinghus.

Flot pris til Koldingvirksomhed

Beckhoff Automation ApS har netop vundet prisen German Company of the Year 2019. Samtidig har de taget første spadestik til et nyt domicil på 1500 m2, der bliver teknologisk velforsynet med deres egne produkter – og dermed kommer til at fungere som et levende showroom for kunderne.

Et liv med salg, marketing og kommunikation

Når man sidder og snakker med Thomas Hjortshøj, beboer i Pakhuset, får man hurtigt det indtryk, at dét man ikke kan – det kan man lære. I hvert fald har han prøvet rigtig meget – og de seneste 20 år som selvstændig.