Nye løsninger fra DTU studerende

Innovation Pilot er et kursusforløb på DTU, hvor du som virksomhed kan stille med idéer eller udfordringer, som tværfaglige grupper af studerende løser på innovative måder.

Innovation Pilot kurset henvender sig til virksomheder over hele landet, der ønsker nye perspektiver og eksponering overfor DTU studerende.

Læs mere om forløbet

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.