Ny virksomhed i Kolding allerede i design-samarbejde

Koldings fokus på design tiltrækker nu endnu en ambitiøs virksomhed.

LEDON, der producerer redskaber til legepladser, rykker ind og har allerede fundet sammen med en af Koldings etablerede designvirksomheder. Kolding Hotel Apartments lægger arealer til en LEDON-legeplads, der skal fungere som virksomhedens showroom. Det er en løsning, der gør stor gensidig gavn, fortæller begge parter.

Det er altid rart at føle sig velkommen. Og det gør virksomheden LEDON i høj grad efter beslutningen om at flytte den snart 50 år gamle, familieejede producent af legeredskabers administration til Kolding. Produktionen foregår stadig i Arnum.

LEDON har lejet sig ind i Svane Shippings lokaler på Nordkajen, og da virksomheden drøftede behovet for et udendørs showroom, naturligvis i form af en legeplads, formidlede Business Kolding kontakten til én af Koldings etablerede designvirksomheder.

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.

Indstilling til Årets Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Initiativpris 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Initiativpris 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.