Ny Turist- og Handelskonsulent ansat hos Business Kolding

Business Kolding har pr. 6. marts 2017 ansat Gry Klok Thomsen som ny Turist- og Handelskonsulent.

Gry er 33 år og bosiddende i Fredericia. Hun er uddannet Cand. Merc. i International Marketing og har arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi i mere end 10 og har gennem 3½ år været Cruise Business Manager i Fredericia, hvilket har givet et stort kendskab til turismeaktørerne i region Syddanmark. Gry forlader en stilling som projektleder hos DGI Marketing Landsstævne 2017 for at tiltræde stillingen hos Business Kolding.

I forbindelse med Grys ansættelse sker der en organisatorisk ændring hos Business Kolding, således at de medarbejdere, der tidligere refererede til Turist- og Handelschefen, nu referer direkte til direktør for Erhvervsudviklingen, Tove Gæmelke som sammen med økonomichef Kirsten Wilbour Christiansen vil forestå betjeningen af bestyrelserne i Kolding Handelsråd og Kolding Turistforening.

Vi glæder os meget til at byde Gry velkommen hos Business Kolding.

Seneste nyheder

Business Kolding søger en erhvervskonsulent, med særligt ansvar for medlemsservice og medlemshvervning; og som skal facilitere erhvervs-netværk inden for grøn omstilling og bæredygtighed, der understøtter FNs verdensmål.

Energistyrelsen har afsat 200 mio. kr. til energieffektiviseringer i 2020 og samlet set ca. 3,5 mia. kr. frem mod 2030. Det er en udmøntning af Energiaftalen fra 2018 og Klimaaftalen for energi og industri 2020.

COVID-19 har desværre stadig fæste i Danmark, og vi kan nok også desværre se ind i et efterår og en vinter, hvor vi fortsat skal tage forbehold for at hindre, at situationen eskalerer.