Ny Turist- og Handelskonsulent ansat hos Business Kolding

Business Kolding har pr. 6. marts 2017 ansat Gry Klok Thomsen som ny Turist- og Handelskonsulent.

Gry er 33 år og bosiddende i Fredericia. Hun er uddannet Cand. Merc. i International Marketing og har arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi i mere end 10 og har gennem 3½ år været Cruise Business Manager i Fredericia, hvilket har givet et stort kendskab til turismeaktørerne i region Syddanmark. Gry forlader en stilling som projektleder hos DGI Marketing Landsstævne 2017 for at tiltræde stillingen hos Business Kolding.

I forbindelse med Grys ansættelse sker der en organisatorisk ændring hos Business Kolding, således at de medarbejdere, der tidligere refererede til Turist- og Handelschefen, nu referer direkte til direktør for Erhvervsudviklingen, Tove Gæmelke som sammen med økonomichef Kirsten Wilbour Christiansen vil forestå betjeningen af bestyrelserne i Kolding Handelsråd og Kolding Turistforening.

Vi glæder os meget til at byde Gry velkommen hos Business Kolding.

Flot pris til Koldingvirksomhed

Beckhoff Automation ApS har netop vundet prisen German Company of the Year 2019. Samtidig har de taget første spadestik til et nyt domicil på 1500 m2, der bliver teknologisk velforsynet med deres egne produkter – og dermed kommer til at fungere som et levende showroom for kunderne.

Et liv med salg, marketing og kommunikation

Når man sidder og snakker med Thomas Hjortshøj, beboer i Pakhuset, får man hurtigt det indtryk, at dét man ikke kan – det kan man lære. I hvert fald har han prøvet rigtig meget – og de seneste 20 år som selvstændig.