Ny Turist- og Handelskonsulent ansat hos Business Kolding

Business Kolding har pr. 6. marts 2017 ansat Gry Klok Thomsen som ny Turist- og Handelskonsulent.

Gry er 33 år og bosiddende i Fredericia. Hun er uddannet Cand. Merc. i International Marketing og har arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi i mere end 10 og har gennem 3½ år været Cruise Business Manager i Fredericia, hvilket har givet et stort kendskab til turismeaktørerne i region Syddanmark. Gry forlader en stilling som projektleder hos DGI Marketing Landsstævne 2017 for at tiltræde stillingen hos Business Kolding.

I forbindelse med Grys ansættelse sker der en organisatorisk ændring hos Business Kolding, således at de medarbejdere, der tidligere refererede til Turist- og Handelschefen, nu referer direkte til direktør for Erhvervsudviklingen, Tove Gæmelke som sammen med økonomichef Kirsten Wilbour Christiansen vil forestå betjeningen af bestyrelserne i Kolding Handelsråd og Kolding Turistforening.

Vi glæder os meget til at byde Gry velkommen hos Business Kolding.

Vækstfonden får kontorplads hos Business Kolding

Fra januar 2019 får Vækstfonden fast kontorplads hos Business Kolding i Pakhuset. Samarbejdet skal gøre det nemmere for virksomheder og iværksættere at få råd og sparring om finansiering og vækst.

Stor opbakning til Nytårskuren

Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Hans Erik Bylling bliver Årets Koldingborger 2018

I dag blev Hans Erik Bylling kåret som Årets Koldingborger 2018 ved Business Koldings nytårskur. Denne ærestitel tildeles en gang årligt en person, som på en særlig måde har gjort en indsats for Kolding og derved har gjort Kolding kendt ud over kommunegrænsen.