Ny Turist- og Handelskonsulent ansat hos Business Kolding

Business Kolding har pr. 6. marts 2017 ansat Gry Klok Thomsen som ny Turist- og Handelskonsulent.

Gry er 33 år og bosiddende i Fredericia. Hun er uddannet Cand. Merc. i International Marketing og har arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi i mere end 10 og har gennem 3½ år været Cruise Business Manager i Fredericia, hvilket har givet et stort kendskab til turismeaktørerne i region Syddanmark. Gry forlader en stilling som projektleder hos DGI Marketing Landsstævne 2017 for at tiltræde stillingen hos Business Kolding.

I forbindelse med Grys ansættelse sker der en organisatorisk ændring hos Business Kolding, således at de medarbejdere, der tidligere refererede til Turist- og Handelschefen, nu referer direkte til direktør for Erhvervsudviklingen, Tove Gæmelke som sammen med økonomichef Kirsten Wilbour Christiansen vil forestå betjeningen af bestyrelserne i Kolding Handelsråd og Kolding Turistforening.

Vi glæder os meget til at byde Gry velkommen hos Business Kolding.

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.

Indstilling til Årets Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Initiativpris 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Initiativpris 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.