Ny Turist- og Handelskonsulent ansat hos Business Kolding

Business Kolding har pr. 6. marts 2017 ansat Gry Klok Thomsen som ny Turist- og Handelskonsulent.

Gry er 33 år og bosiddende i Fredericia. Hun er uddannet Cand. Merc. i International Marketing og har arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi i mere end 10 og har gennem 3½ år været Cruise Business Manager i Fredericia, hvilket har givet et stort kendskab til turismeaktørerne i region Syddanmark. Gry forlader en stilling som projektleder hos DGI Marketing Landsstævne 2017 for at tiltræde stillingen hos Business Kolding.

I forbindelse med Grys ansættelse sker der en organisatorisk ændring hos Business Kolding, således at de medarbejdere, der tidligere refererede til Turist- og Handelschefen, nu referer direkte til direktør for Erhvervsudviklingen, Tove Gæmelke som sammen med økonomichef Kirsten Wilbour Christiansen vil forestå betjeningen af bestyrelserne i Kolding Handelsråd og Kolding Turistforening.

Vi glæder os meget til at byde Gry velkommen hos Business Kolding.

Creative Business Cup 2018

Har du en fantastisk og innovativ ide, og arbejder du inden for den kreative sektor? Så er du måske den næste vinder af Creative Business Cup Danmark.

Lokal erhvervsfremme skal ikke styres fra København

I ly af regeringens medieudspil præsenterede regeringens forenklingsudvalg forslag til en ny centraliseret erhvervsfremmestruktur, hvor kommunerne fuldstændigt vil miste indflydelse på, hvordan man tiltrækker virksomheder og hjælper virksomheder i lokalområdet.