Ny formand for IBC

Easyfoods administrerende direktør Flemming Paasch er ny formand for IBC.

Han er en aktiv mand inden for udvikling af design, og nu sætter han sig også i formandsstolen for uddannelse på IBC.
Han afløser H.C. Mejer Hansen, der efter 30 år i IBC's bestyrelse takkede af som formand på et bestyrelsesmøde forleden.

- IBC er en fantastisk skole, som fortsat skal tilpasse sig og dække erhvervslivets behov - især i de lokale og regionale virksomheder, siger Flemming Paasch.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.