Ny formand for IBC

Easyfoods administrerende direktør Flemming Paasch er ny formand for IBC.

Han er en aktiv mand inden for udvikling af design, og nu sætter han sig også i formandsstolen for uddannelse på IBC.
Han afløser H.C. Mejer Hansen, der efter 30 år i IBC's bestyrelse takkede af som formand på et bestyrelsesmøde forleden.

- IBC er en fantastisk skole, som fortsat skal tilpasse sig og dække erhvervslivets behov - især i de lokale og regionale virksomheder, siger Flemming Paasch.

Kokken kommer hjem i din stue

Jonas Henriksen er uddannet kok og manden bag Maade – en nystartet virksomhed, der sætter fokus på samværet og den gode spiseoplevelse med et Private Dining koncept, hvor kokken kommer hjem til dig og serverer maden, så du får oplevelsen af at sidde på restaurant – hjemme i din egen stue.

Vores erhvervskonsulent Majbritt Lykke Sørensen er en af de kolleger, der har været ved Business Kolding i længst tid, og har der for en stor kontaktflade ud til virksomhederne. Hun har styr på vores GDPR, analyser og data – men har også et stort hjerte for sport.

I inviteres med til en brag af en fest for både jobsøgende og virksomheder. Fest For Fyrede arrangeres af Jobindex, Powerjobsøgerne og Kolding Kommune. Her får I en ekstraordinær chance for at stå ansigt til ansigt med helt op til 500 kompetente nye potentielle medarbejdere fra hele landet. Deltagerne vil være en bred gruppe af alle lige fra ufaglærte og til den højtuddannede, ledige og dem der søge nye veje i arbejdslivet.