Ny formand for IBC

Easyfoods administrerende direktør Flemming Paasch er ny formand for IBC.

Han er en aktiv mand inden for udvikling af design, og nu sætter han sig også i formandsstolen for uddannelse på IBC.
Han afløser H.C. Mejer Hansen, der efter 30 år i IBC's bestyrelse takkede af som formand på et bestyrelsesmøde forleden.

- IBC er en fantastisk skole, som fortsat skal tilpasse sig og dække erhvervslivets behov - især i de lokale og regionale virksomheder, siger Flemming Paasch.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.