Kolding virksomhed vil ud i Europa

Industriel designer Nina Frederikke Thomasen Jensen har sammen med sin mand startet designvirksomheden Eden Outcast, der sælger boliginteriør.

Eden Outcast har fået en fod inden for på det danske marked med sine væghængte blomster, krystaller og andet boliginteriør. Næste skridt er at komme ud i Europa.

Foreningen Business Kolding investerer i lokale virksomheder, sammen med lokale investorer, gennem selskabet StarupBoost A/S.
Eden Outcast er én de spændende virksomheder, som StartBoost har købt sig ind i.

Der er åbent for ansøgninger til lån- og investering på startupboost.dk

Seneste nyheder

Man opgør ofte klimaaftryk i hvor mange CO2-ækvivalenter der udledes. Det gør man for at have en fælles måleenhed for klimagassernes forurening. Der er nemlig stor forskel på effekten af de tre primære klimagasser CO2, metan og lattergas. Aller Aqua kan fra denne uge deklarere CO2-akvivalenten på alle deres produkter.

Den 1. november fik medarbejderne hos Business Kolding en ny kollega – men faktisk er det et kendt ansigt og en tidligere kollega, Niels-Arne Lauridsen, der vender tilbage.

717 er allerede medlemmer

Der har været en stor stigning af medlemmer hos Foreningen Business Kolding det seneste år – og måske er det netop oven på en corona-krise der er brug for at virksomhederne står sammen. Vi har netop rundet 717 medlemmer af Foreningen.