Kolding hjemby for regionskontor

En større omlægning i Nykredit, betyder at Kolding fremover vil huse regionskontoret, der dækker Region Syddanmark.

Det er en større landsdækkende strukturændring, der betyder, at 9 områdekontorer fremover bliver til 5 regionskontorer.

Mogens B. Sørensen, der hidtil har siddet som Områdedirektør for Område Kolding, udnævnes samtidig som Regionsdirektør for Region Syddanmark.

I forbindelse med omstruktureringen vil 5 nye medarbejdere få arbejdsplads i Kolding.

Seneste nyheder

Den 24. februar 2022 er det atter tid for generalforsamling i Foreningen Business Kolding, og dermed også for valg til Repræsentantskabet. Har du lyst til at være med til at præge dagsordenen for erhvervslivet i Kolding, så skulle du overveje at blive en del af Repræsentantskabet.

Ti spændende retter og en enkelt menu har fundet vej til det nye menukort til Marketing à la Carte, et menukort hvor du frit kan vælge, hvilke områder inden for marketing, som du kunne tænke dig at blive klogere på. Oplægsholderne er hver især eksperter på deres felt.

I går fik medarbejderne hos Business Kolding taget hul på at arbejde dybere med FN's Verdensmål. Alle medarbejdere var samlet til en workshopdag omkring verdensmålene. Hvordan kan vi arbejde med dem i vores organisation – og hvordan kan vi hjælpe virksomhederne i Kolding Kommune med at blive klogere på verdensmålene.