Kolding hjemby for regionskontor

En større omlægning i Nykredit, betyder at Kolding fremover vil huse regionskontoret, der dækker Region Syddanmark.

Det er en større landsdækkende strukturændring, der betyder, at 9 områdekontorer fremover bliver til 5 regionskontorer.

Mogens B. Sørensen, der hidtil har siddet som Områdedirektør for Område Kolding, udnævnes samtidig som Regionsdirektør for Region Syddanmark.

I forbindelse med omstruktureringen vil 5 nye medarbejdere få arbejdsplads i Kolding.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.