Kolding er udnævnt til Årets Europaby 2015

En vandrepokal og et diplom bliver det synlige bevis på, at Europabevægelsen har kåret Kolding til Årets Europaby 2015

Prisen modtager Kolding på mandag fordi byen har "udmærket sig ved at inddrage EU i den lokale debat".

Seneste nyheder

Den 24. februar 2022 er det atter tid for generalforsamling i Foreningen Business Kolding, og dermed også for valg til Repræsentantskabet. Har du lyst til at være med til at præge dagsordenen for erhvervslivet i Kolding, så skulle du overveje at blive en del af Repræsentantskabet.

Ti spændende retter og en enkelt menu har fundet vej til det nye menukort til Marketing à la Carte, et menukort hvor du frit kan vælge, hvilke områder inden for marketing, som du kunne tænke dig at blive klogere på. Oplægsholderne er hver især eksperter på deres felt.

I går fik medarbejderne hos Business Kolding taget hul på at arbejde dybere med FN's Verdensmål. Alle medarbejdere var samlet til en workshopdag omkring verdensmålene. Hvordan kan vi arbejde med dem i vores organisation – og hvordan kan vi hjælpe virksomhederne i Kolding Kommune med at blive klogere på verdensmålene.