Kapacity er Årets Microsoft Partner og Årets Data & AI Partner

Hvert år bliver de førende danske partnere hyldet ved et awardshow hos Microsoft Danmark – og i år var ingen undtagelse.

Kapacity blev kåret til Årets Microsoft Partner og Årets Data & AI Partner ved Microsoft Partner Awards 2019.

I alt blev der uddelt 12 priser.

Fem af priserne var udvalgt af en ekstern jury, som bestod af tidligere erhvervsminister og direktør for Dansk Erhverv Brian Mikkelsen, iværksætter og stifter af Navision Preben Damgaard, direktør for Dansk Industri Digital Lars Frelle og administrerende direktør for Microsoft Danmark Marianne Dahl.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.