International Google-guru ved Danmarks største SEO-konference

Den 28. januar løber den største konference om søgemaskineoptimering SEOday nogensinde i Danmark af stablen i Kolding.

Evnen til at få sin virksomheds hjemmeside til at ligge øverst på en Google-søgning er blevet en videnskab, der ikke længere kun kræver stærk teknisk ekspertise, men i lige så høj grad kreativitet og forretningsforståelse. OnlinePartners, et af landets førende SEO-bureauer, har sammen med IBA Erhvervsakademi Kolding arrangeret Danmarks hidtil største konference udelukkende om søgemaskineoptimering, der giver et bredt udsnit af SEO-branchen mulighed for at dele ud af denne viden.

SEOday finder sted den 28. januar på Hotel Comwell Kolding og byder på i alt 14 lærerige oplæg fordelt på tre spor med forskellige sværhedsgrader. Hovedtaler er Brian Dean, der regnes for at være en af branchen største kapaciteter, når det kommer til at angribe SEO på en måde, hvor alle kan være med.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.