International Google-guru ved Danmarks største SEO-konference

Den 28. januar løber den største konference om søgemaskineoptimering SEOday nogensinde i Danmark af stablen i Kolding.

Evnen til at få sin virksomheds hjemmeside til at ligge øverst på en Google-søgning er blevet en videnskab, der ikke længere kun kræver stærk teknisk ekspertise, men i lige så høj grad kreativitet og forretningsforståelse. OnlinePartners, et af landets førende SEO-bureauer, har sammen med IBA Erhvervsakademi Kolding arrangeret Danmarks hidtil største konference udelukkende om søgemaskineoptimering, der giver et bredt udsnit af SEO-branchen mulighed for at dele ud af denne viden.

SEOday finder sted den 28. januar på Hotel Comwell Kolding og byder på i alt 14 lærerige oplæg fordelt på tre spor med forskellige sværhedsgrader. Hovedtaler er Brian Dean, der regnes for at være en af branchen største kapaciteter, når det kommer til at angribe SEO på en måde, hvor alle kan være med.

Seneste nyheder

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.

3D-print er stort allerede. Og det bliver kun større. Det vurderer André Nørgaard, head of sales hos Lead Robotics, og derfor glæder det ham også, at IBA Erhvervsakademi Kolding er på vej med landets første videregående uddannelse i Industriel 3D-print.

Flere gange om året holder Jobcenter Kolding Jobdating, hvor ledige og virksomheder mødes. Næste gang er 24. juni, og Jobcentret vil gerne have endnu flere virksomheder med ubesatte jobs med. Så mangler din virksomhed medarbejdere, så er her mulighed for at finde din kommende kollega.