Informationsmøde om ny midtjysk motorvej

Kolding Kommune inviterer alle interesserede til informationsmøde om den ny midtjyske motorvej.

Det foregår onsdag den 11. april, kl. 19-21 i Lunderskovhallen. Det kræver ikke tilmelding at deltage i mødet.

Program for mødet er:

• Velkomst ved borgmester Jørn Pedersen
  • Status for arbejdet med at undersøge motorvej-projektets miljøpåvirkninger
  • Den videre proces
  • Mulighed for at stille spørgsmål

Ordstyrer
Steen Sparvath, formand for Lunderskov Lokalråd

Fra Vejdirektoratet deltager
Leif Hall Pedersen, projektleder
Erik Blaabjerg, landinspektør
Niels Jørgen Larsen, fagprojektleder

Du kan læse mere om den ny midtjyske motorvej på Vejdirektoratets hjemmeside, vejdirektoratet.dk under ’projekter’.

I tilfælde af konflikt på arbejdsmarkedet, se på www.kolding.dk om mødet udsættes.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.