Husk oplysningsfristen 1. juli 2019

Det er tid igen. Tid til sommerferieplaner og grillaftener. Men også tid til årsregnskab.

Senest 1. juli skal du oplyse virksomhedens årsresultat for 2018. Du kan på skat.dk/tastselv se de oplysninger, Skattestyrelsen allerede har om din virksomhed. Du skal her tjekke tallene og oplyse dem, der mangler. En af de vigtige oplysninger, som du selv skal indtaste, er virksomhedens årsresultat.

Oplys virksomhedens resultat
Årsresultatet er summen af alle indtægter og udgifter i virksomheden i 2018, uanset om det ender med et overskud eller et underskud. Det er det resultat, du skal oplyse på skat.dk. Husk, at du også skal oplyse resultatet, selvom din virksomhed er lukket i løbet af 2018 eller 2019.

-> Få hjælp til opgaven – og log på TastSelv – på skat.dk/oplysnu.

Seneste nyheder

Foreningen Business Kolding søger 10 nye medlemmer til repræsentantskabet i 2023. Vil du være en del af et spændende netværk, som er med til at give input til erhvervsudviklingen i Kolding Kommune? Så er Foreningen Business Koldings Repræsentantskab måske noget for dig?

Til daglig lever Ronald Hofman af at sælge sikkerhedsmaterialer i en større virksomhed i Odense, men nu har han åbnet eget galleri i Kolding, og udlever dermed drømmen om at sælge kunst, der passer til mennesket – og ikke til sofaen.

Sig ja til en praktikant

Har du og din virksomhed tradition for at have praktikanter fra folkeskolen i erhvervspraktik? Måske det var noget I skulle overveje, for selv et ungt menneske fra 8. eller 9. klasse kan bidrage til din virksomhed.