Husk oplysningsfristen 1. juli 2019

Det er tid igen. Tid til sommerferieplaner og grillaftener. Men også tid til årsregnskab.

Senest 1. juli skal du oplyse virksomhedens årsresultat for 2018. Du kan på skat.dk/tastselv se de oplysninger, Skattestyrelsen allerede har om din virksomhed. Du skal her tjekke tallene og oplyse dem, der mangler. En af de vigtige oplysninger, som du selv skal indtaste, er virksomhedens årsresultat.

Oplys virksomhedens resultat
Årsresultatet er summen af alle indtægter og udgifter i virksomheden i 2018, uanset om det ender med et overskud eller et underskud. Det er det resultat, du skal oplyse på skat.dk. Husk, at du også skal oplyse resultatet, selvom din virksomhed er lukket i løbet af 2018 eller 2019.

-> Få hjælp til opgaven – og log på TastSelv – på skat.dk/oplysnu.

Vi tales ved

Siden Corona-krisen lukkede det danske samfund, sendte mere end 3.000 ansatte på lønkompensation – bare i Kolding og fjernede forretningsgrundlaget for en stund, har Business Kolding holdt en tæt kontakt til virksomhederne.

Virtuel karrieremesse

Den 16. juni holder SDU sammen med de andre danske universiteter en virtuel karrieremesse for alle landets kommende dimittender. Her kan virksomheder møde nyuddannede, der står klar til at bidrage til det offentlige og private erhvervsliv.

Er din virksomhed klar til eksport? Eller ønsker I at udvide til nye eksportmarkeder? Det bliver nu endnu nemmere at få hjælp til at internationalisere din virksomhed og udvikle dens eksportpotentiale.