Husk oplysningsfristen 1. juli 2019

Det er tid igen. Tid til sommerferieplaner og grillaftener. Men også tid til årsregnskab.

Senest 1. juli skal du oplyse virksomhedens årsresultat for 2018. Du kan på skat.dk/tastselv se de oplysninger, Skattestyrelsen allerede har om din virksomhed. Du skal her tjekke tallene og oplyse dem, der mangler. En af de vigtige oplysninger, som du selv skal indtaste, er virksomhedens årsresultat.

Oplys virksomhedens resultat
Årsresultatet er summen af alle indtægter og udgifter i virksomheden i 2018, uanset om det ender med et overskud eller et underskud. Det er det resultat, du skal oplyse på skat.dk. Husk, at du også skal oplyse resultatet, selvom din virksomhed er lukket i løbet af 2018 eller 2019.

-> Få hjælp til opgaven – og log på TastSelv – på skat.dk/oplysnu.

Seneste nyheder

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.

3D-print er stort allerede. Og det bliver kun større. Det vurderer André Nørgaard, head of sales hos Lead Robotics, og derfor glæder det ham også, at IBA Erhvervsakademi Kolding er på vej med landets første videregående uddannelse i Industriel 3D-print.

Flere gange om året holder Jobcenter Kolding Jobdating, hvor ledige og virksomheder mødes. Næste gang er 24. juni, og Jobcentret vil gerne have endnu flere virksomheder med ubesatte jobs med. Så mangler din virksomhed medarbejdere, så er her mulighed for at finde din kommende kollega.