Husk oplysningsfristen 1. juli 2019

Det er tid igen. Tid til sommerferieplaner og grillaftener. Men også tid til årsregnskab.

Senest 1. juli skal du oplyse virksomhedens årsresultat for 2018. Du kan på skat.dk/tastselv se de oplysninger, Skattestyrelsen allerede har om din virksomhed. Du skal her tjekke tallene og oplyse dem, der mangler. En af de vigtige oplysninger, som du selv skal indtaste, er virksomhedens årsresultat.

Oplys virksomhedens resultat
Årsresultatet er summen af alle indtægter og udgifter i virksomheden i 2018, uanset om det ender med et overskud eller et underskud. Det er det resultat, du skal oplyse på skat.dk. Husk, at du også skal oplyse resultatet, selvom din virksomhed er lukket i løbet af 2018 eller 2019.

-> Få hjælp til opgaven – og log på TastSelv – på skat.dk/oplysnu.

Seneste nyheder

Efter to år som bestyrelsesformand for Foreningen Business Kolding, har Pierre Legarth, Koldings byggematador ved Pierre Ejendomme, valgt at overlade opgaven til nye kræfter på foreningens generalforsamling d. 25. februar.

Den danske regering har afsat 200 mio. kr. til energieffektiviseringer i virksomheder i 2021 – og samlet set 3,5 mia. kr. frem mod 2030 som en udmøntning af Energiaftalen fra 2018 og Klimaaftalen for energi og industri 2020. Den 18. januar åbner ny ansøgningsrunde.