Husk eksportdagen

Det er nu, du tilmelder dig Dansk Eksportdag 2018, som foregår den 11. september i Odense.

Dagen byder bl.a. på gratis møder med en række eksportrådgivere, som repræsenterer hele 30 markeder. Du får inspirerende oplæg fra virksomheder med eksportsucces. I år afholdes Dansk Eksportdag 2018 sammen med Elektronikmessen E-18 og Robotmessen R-18, som du dermed får direkte adgang til.

Få mere info og tilmeld dig eksportdagen her

Tilmeldingsfrist - Fredag d. 7. september 2018​ kl. 15:00 ​

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.