GTS-institutterne bringer ny teknologisk viden i spil

Databasen ”Danmarks teknologiske infrastruktur” er netop lanceret og dermed en ny indgang til danske testfaciliteter.

Den indeholder mere end 100 beskrivelser af teknologisk infrastruktur opbygget på GTS-institutterne. Det gør det nemmere at finde frem til de test- og demonstrationsfaciliter, som GTS-institutterne stiller til rådighed for dansk erhvervsliv.

Læs mere omkring databasen her

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.