Fredag blev snoren klippet til Pyramiden i Kolding

Dermed åbnes et nyt kapitel i den ikoniske bygning, der i den grad træder ind i den digitale tidsalder.

Søren Sundahl solgte i 2. halvår virksomheden, Cool Systems A/S, til det børsnoterede Norske selskab, Link Mobility, der med købet fik et solidt fodfæste på det Danske marked for mobilbaserede tjenester.

Virksomhedens danske afdeling bliver i Kolding, og det var Business Koldings adm. direktør Tommy Langhoff, der klippede snoren.

Cool SMS/ Link Mobility er i øvrigt netop blevet kåret som Supergazelle.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.