Fredag blev snoren klippet til Pyramiden i Kolding

Dermed åbnes et nyt kapitel i den ikoniske bygning, der i den grad træder ind i den digitale tidsalder.

Søren Sundahl solgte i 2. halvår virksomheden, Cool Systems A/S, til det børsnoterede Norske selskab, Link Mobility, der med købet fik et solidt fodfæste på det Danske marked for mobilbaserede tjenester.

Virksomhedens danske afdeling bliver i Kolding, og det var Business Koldings adm. direktør Tommy Langhoff, der klippede snoren.

Cool SMS/ Link Mobility er i øvrigt netop blevet kåret som Supergazelle.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.