Fredag blev snoren klippet til Pyramiden i Kolding

Dermed åbnes et nyt kapitel i den ikoniske bygning, der i den grad træder ind i den digitale tidsalder.

Søren Sundahl solgte i 2. halvår virksomheden, Cool Systems A/S, til det børsnoterede Norske selskab, Link Mobility, der med købet fik et solidt fodfæste på det Danske marked for mobilbaserede tjenester.

Virksomhedens danske afdeling bliver i Kolding, og det var Business Koldings adm. direktør Tommy Langhoff, der klippede snoren.

Cool SMS/ Link Mobility er i øvrigt netop blevet kåret som Supergazelle.

Seneste nyheder

Den 24. februar 2022 er det atter tid for generalforsamling i Foreningen Business Kolding, og dermed også for valg til Repræsentantskabet. Har du lyst til at være med til at præge dagsordenen for erhvervslivet i Kolding, så skulle du overveje at blive en del af Repræsentantskabet.

Ti spændende retter og en enkelt menu har fundet vej til det nye menukort til Marketing à la Carte, et menukort hvor du frit kan vælge, hvilke områder inden for marketing, som du kunne tænke dig at blive klogere på. Oplægsholderne er hver især eksperter på deres felt.

I går fik medarbejderne hos Business Kolding taget hul på at arbejde dybere med FN's Verdensmål. Alle medarbejdere var samlet til en workshopdag omkring verdensmålene. Hvordan kan vi arbejde med dem i vores organisation – og hvordan kan vi hjælpe virksomhederne i Kolding Kommune med at blive klogere på verdensmålene.