Foreningen Business Kolding trækker sin ansøgning om tilskud fra Region Syd

Foreningen business Kolding valgte at søge regionens kulturpulje om et tilskud til et arrangement i Kolding den 28. september med præsident Barack Obama.

Ønsket var at se, om det var muligt at åbne arrangementet mere op for borgere i regionen. Men ansøgningen har desværre fået en anden og mere negativ modtagelse end vi forventede, og derfor har vi besluttet at trække den.

Morten Bjørn Hansen
Adm. direktør Business Kolding

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.