Fiskefoder og champagne i Monaco

Hans Erik Bylling, CEO og ejer af Aller Aqua, er netop hjemvendt fra vækstdysten EY World Entrepreneur Of the Year 2018 (WEOY).

WEOY fandt sted for 17. gang, og hele 46 lande deltog i konkurrencen, der betegnes som erhvervslivets Oscar-uddeling.

Hans Erik Bylling vandt den danske konkurrence baseret på firmaets hastige vækst de sidste par år, det positive arbejde med FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling og den entreprenørånd, der hersker i virksomheden.

Se pressemeddelelsen

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.