Fiskefoder og champagne i Monaco

Hans Erik Bylling, CEO og ejer af Aller Aqua, er netop hjemvendt fra vækstdysten EY World Entrepreneur Of the Year 2018 (WEOY).

WEOY fandt sted for 17. gang, og hele 46 lande deltog i konkurrencen, der betegnes som erhvervslivets Oscar-uddeling.

Hans Erik Bylling vandt den danske konkurrence baseret på firmaets hastige vækst de sidste par år, det positive arbejde med FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling og den entreprenørånd, der hersker i virksomheden.

Se pressemeddelelsen

Seneste nyheder

Man opgør ofte klimaaftryk i hvor mange CO2-ækvivalenter der udledes. Det gør man for at have en fælles måleenhed for klimagassernes forurening. Der er nemlig stor forskel på effekten af de tre primære klimagasser CO2, metan og lattergas. Aller Aqua kan fra denne uge deklarere CO2-akvivalenten på alle deres produkter.

Den 1. november fik medarbejderne hos Business Kolding en ny kollega – men faktisk er det et kendt ansigt og en tidligere kollega, Niels-Arne Lauridsen, der vender tilbage.

717 er allerede medlemmer

Der har været en stor stigning af medlemmer hos Foreningen Business Kolding det seneste år – og måske er det netop oven på en corona-krise der er brug for at virksomhederne står sammen. Vi har netop rundet 717 medlemmer af Foreningen.